A Cosmo Consult Microsoft Dynamics ERP és CRM rendszerek bevezetéséről és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásairól ismert. Tekintse meg, hogy milyen területeken számíthat a piacon kiemelkedőnek számító szaktudásunkra.
Szolgáltatásaink
- Biztos megoldást kínálunk minden kis- és középvállalatnak és nagyvállalatnak egyaránt!
Amennyiben ügyfélkapcsolat kezelés céljából szeretne egy rendszert, amely megkönnyíti a mindennapjait, akkor a Microsoft Dynamics CRM egy garantáltan kiemelkedő színvonalon fog biztosítani vevőszolgálatot Önnek.
A Business Central (Microsoft Dynamics NAV) vállalatirányítási rendszer széleskörű funkcionalitással támogatja a különböző iparágakban jelenlévő KKV-k működését.
Nagyvállalati ERP rendszerként pedig a Microsoft Dynamics AX (Axapta, Finance & Operations) teszi hatékonnyá az üzleti folyamatok átlátását és biztosítja a naprakész adatok elérhetőségét is.
Power Platform a gyors és költséghatékony szoftverfejlesztés céljából, Microsoft legújabb technológiákkal a saját vállalkozására szabva! - A COSMO CONSULT kiemelten kezeli a rendszereink bevezetéséhez tartozó projektmenedzsmentet, hiszen ez az egyik alappillére annak, hogy a projektek adott idő- és költségkereten belül sikeresen teljesüljenek. A projektvezetők szervezetten és integráltan kezelik a rendelkezésre álló erőforrásokat és eszközöket.
Módszertanunk segítségével ügyfeleink naprakész információkkal rendelkeznek a projekt státuszát illetően, ügyfelünket folyamatos tanácsokkal látjuk el a sikeresen együttműködés érdekében. Sokéves tapasztalattal rendelkező munkatársaink szakképzéseken való részvételükkel folyamatosan bővítik módszertani ismereteiket. Szolgáltatásunk a különböző alkalmazások bevezetése mellett önállóan is igénybe vehető.
Kiforrott módszertanunk alkalmazása alapvető fontosságú; ezek azonban csak egy ugródeszkát jelentenek a siker felé vezető úton. A projektek során felmerülő igények és feltételek sokfélesége, részben pedig a projektek megvalósításán együtt dolgozó szereplők széles köre miatt minden projektet egyedi esetként kezelünk. Már a kezdetektől úgy alakítottuk ki folyamatainkat, illetve a rendelkezésünkre álló eszközök tárházát, hogy könnyedén hozzá lehessen őket igazítani az egyes projektek egyedi követelményeihez.
Fontos számunkra a partneri együttműködés és az ezzel együtt járó kommunikáció. Hiszünk a transzparenciában és az előkészületek fontosságában. Csapatunk szemlélete, hogy a projektmenedzser egyik/legfontosabb feladata a megelőzés, az ebből a megközelítésből fakadó kommunikáció, pedig meghálálja magát a közös munka során! - A projektek nagyon fontos részét képezi a felhasználók, a bevezetésben részt vevő projekt tagok, a rendszerspecialisták és a kulcsfelhasználók oktatása. A megfelelően beparaméterezett és kellően letesztelt funkciókkal rendelkező tesztkörnyezetben a COSMO CONSULT szakemberei elvégzik a kiválasztott részleg munkatársainak oktatását.
Ehhez megfelelő oktatási segédanyagokat (pl.: feladatok leírása, felhasználói és adminisztrátori kézikönyv) készítenek, biztosítva ezzel is a rendszer minél alaposabb megismerését és a rendszerfunkciók készség szintű elsajátítását. Az oktatást követően a felhasználók olyan szintű rendszerismerettel rendelkeznek, amellyel a Dynamics rendszereket megfelelő szinten tudják alkalmazni napi munkájuk során, illetve a tesztelést el tudják végezni a rendszerben. - Hiszünk abban, hogy jó kezekben egy vállalatirányítási rendszer az üzleti siker, a fejlődés és a növekedés záloga lehet. De ehhez minden rendszer folyamatos odafigyelést, karbantartást és fejlesztést igényel. Meggyőződésünk, hogy az ügyfeleinkkel kialakított partnerség nem ér véget az éles indulást követően. Egy Microsoft Dynamics implementációs projekt sikeres lezárását követően ügyfeleink számára lehetőséget biztosítunk a rendszereik folyamatos támogatására, amelyet tapasztalt support munkatársaink látnak el.
Több, mint 20 éves tapasztalatunk, amit a Microsoft Dynamics világában szereztünk már több száz ügyfelünknek biztosított hosszútávú támogatást rendszereik stabil és kiszámítható üzemeltetéséhez és fejlesztéséhez.
Ügyfeleink, egy Microsoft Dynamics implementációs projekt sikeres lezárását követően is bármikor fordulhatnak nagy szakértelemmel rendelkező és tapasztalt munkatársainkhoz támogatásért. Minden megoldásunkhoz releváns támogatási szolgáltatásokat kínálunk. Szívesen nyújtunk tanácsot a szolgáltatási kínálatunkban szereplő különféle lehetőségekkel kapcsolatban is.
További információk a Microsoft Dynamics rendszerekhez kapcsolódó support szolgáltatásainkról - Roll-out bevezetések
A COSMO CONSULT országokon átívelő ERP bevezetésekben (roll-out) is kínál szolgáltatásokat. A cégünk által biztosított helyi támogatás mellett nyújtott nemzetközi szolgáltatások keretében a több országot is érintő projektjeinek összetett kihívásait is könnyedén megoldhatja.
Nemzetközi projektjei nálunk a lehető legjobb kezekben vannak. A három kontinensen fenntartott számos saját irodánkkal és az egész világra kiterjedő partner hálózatunkkal a COSMO CONSULT a Microsoft piacvezető partneri szerepet tölt be a nemzetközi digitalizációs színtéren. A határokon átívelő projektjeik nemzetközi kapcsolattartójaként állunk szíves rendelkezésére, függetlenül attól, hogy a világ mely pontján lenne szüksége a segítségünkre. Nagy jelentőséget tulajdonítunk annak, hogy csapatát olyan kapcsolattartók segítsék minden országban, akik közelről ismerik a helyi piac és vállalati kultúra sajátosságait. A két tényező együttállása egyedülálló lehetőséget biztosít vállalata nemzetközi stratégiájának megvalósításához.
További információk roll-out projektjeinkről angol nyelven:
Nemzetközi Business Central bevezetések (roll-out projektek)
Nemzetközi Microsoft Dynamics AX (F&SCM) bevezetések (roll-out projektek) - A folyamatos változás számos piaci területen kézzel fogható módon is tapasztalható. A digitális átállás és a globalizáció előretörése egy egyre fokozódó versenypiaci nyomáshoz vezet. Ebben a helyzetben azok juthatnak jó pozícióba, akik képesek gyorsan alkalmazkodni az adott követelményekhez.
Az üzleti rendszerek szerepe vitathatatlan ezen a téren: A hatékony és rugalmas folyamatok jelentős segítséget jelentenek vállalata számára az előrelépéshez.
A COSMO CONSULT biztosítja a megfelelő szakértői hátteret a a verzióváltásokhoz (upgradekhez). Upgrade csapatunk a szoftveres oldal kiváló ismerete mellett pontosan átlátja vállalata helyzetét is. Együtt elemezve a helyzetet segítünk megállapítani, hogy megérné-e a váltás cége esetében is. Megmutatjuk, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben és a leginkább költséghatékonyan frissíteni rendszereit a legújabb Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics AX és felhőalapú Microsoft Dynamics 365 ERP programverziókra.
További információk a Dynamics NAV / Business Central Upgrade szolgáltatásainkról - Támogatásunk már rögtön az értékesítési fázisban megkezdődik. Önnel együttműködve, közösen fogalmazzuk meg a projekt alapvető célkitűzéseit, fejlesztési területeit és folyamatait, a megoldás átfogó koncepciójának kialakítása közben. Folyamatairól és igényeiről részletes leírást készítünk, amelyet rögzítünk is még a felmérési szakaszban, és törekszünk arra, hogy a lehető legkevésbé térjünk el a szoftveres szabványoktól, elegendő teret hagyva egyúttal az egyedi megoldások megvalósításának.
Az új szoftverhez ezt követően, folyamat- és funkcióleírások megfogalmazásával pontos specifikációt készítünk, amelyet iteratív módon, cégével egyeztetve optimalizálunk. Ha elkészültünk a folyamatok és funkciók részletes bemutatásával és definiálásával, megkezdjünk a projekt megvalósítását.
Gyakran fordul elő, hogy az implementáció, tehát a szoftver beállítása és a munkatársak oktatása már a fejlesztéssel párhuzamosan megkezdődhet. Ebben a fázisban rendkívül fontos a csapatmunka és a szoros együttműködés. Így ugyanis közvetlenül is be lehet építeni a szerzett háttérinformációkat a folyamatba.
Ha az összes felhasználó oktatása lezajlott, és minden szükséges módosítást sikerült végrehajtani és tesztelni, megkezdődhet az üzembe helyezés vagyis az „éles üzemű” üzemeltetés fázisa.
Ha már hosszabb időn keresztül problémák nélkül működik az új szoftver, ügyfélszolgálatunk és support csapatunk minden újabb lépésnél rendelkezésre áll az egyeztetésre. Erről többet a „Support – Rendszertámogatás” fejezet alatt olvashat. - Azok a cégek, amelyek üzleti rendszereiket felhőben üzemeltetik, gyorsabban képesek reagálni az előre nem látható eseményekre. Olyan újkeletű igények, mint a munkavállalók otthoni munkavégzésének lehetővé tétele sokkal könnyebben kielégíthetők online megoldásokkal.
A Microsoft már korán felismerte ezt a jelenséget, és módszeresen, a felhővel kompatibilis módon fejlesztette Dynamics termékcsaládját. A „felhő mindenek előtt” stratégiájának átvétele átformálja azokat a vállalatokat és partnereiket, amelyek a Microsoft üzleti rendszereinek helyszíni telepítésével foglalkoznak. A felhőre váltás érdekében jelentős erőfeszítésekre lehet szükség a termékportfólió migrációjához, új üzleti modellek kialakításához és az értékesítési csatornák kiépítéséhez. Ezzel együtt, a termékek fejlesztésével szemben támasztott igények is egyre összetettebbé válnak.
További információk a felhős ERP rendszerekről:
TOP 10 érv a felhős ERP mellett - A COSMO CONSULT rendszeraudit szolgáltatása keretében felméri a cég informatikai rendszerének aktuális állapotát, feltárja a rendszerekben rejlő lehetőségeket vagy hiányosságokat, a hatékony üzletmenetet korlátozó tényezőket és a biztonsági kockázatokat.
Kiemelten ajánljuk az auditot azon cégek számára, akik szeretnék rendszerük költséghatékonyságát még jobban kihasználni, olyan átfogó szoftvermegoldással kívánják támogatni üzletmenetüket, amely pontosan igazodik a cég egyedi követelményeihez, és amellyel a munkatársak hatékonyabbá, a vállalat pedig versenyképesebbé válhat.
Nagy tapasztalattal rendelkező kollégáink elvégzik az auditot olyan cégek számára is, akik éles indulás előtt állnak és szeretnének meggyőződni a rendszerük működőképességéről, valamint megbizonyosodni a paraméterezés szakmai helyességéről.
Modern munkahely szolgáltatások
Az ügyfelek minden eddiginél sokoldalúbb és mobilabb munkaerőt szeretnének, és ehhez a Microsoft egy sokoldalú platformot hívott életra, a Microsoft 365-öt. A Microsoft 365 Innovatív Office-appokkal, intelligens felhőszolgáltatásokkal és világszínvonalú biztonsággal segít abban, hogy hatékonyabban dolgozhasson. A csomag az Office 365, Microsoft TEAMS, a Windows 10 és az Enterprise Mobility + Security együttes erejével egy teljes, intelligens és biztonságos megoldást ad az alkalmazottak kezébe. - Meggyőződéssel valljuk, hogy jó kezekben egy vállalatirányítási rendszer az üzleti siker, a fejlődés és a növekedés záloga lehet, ezért küldetésünknek tartjuk, hogy ügyfeleinket tudásunkkal és rendszereinkkel segítsük e célok elérésében.
Tanácsadási szolgáltatásaink széles választékával átfogó és hatékony támogatást nyújtunk ügyfeleinknek vállalatirányítási (ERP) és ügyfélkapcsolatkezelő (CRM) rendszerek bevezetésében és üzemeltetésében.
A legjobb üzleti-informatikai rendszer is csak akkor tudja betölteni a szerepét, ha együtt lélegzik a vállalattal. Ehhez a rendszer folyamatos odafigyelést, karbantartást és fejlesztést igényel. Folyamatosan változik ugyanis az üzleti környezet, ezért üzleti folyamatai is dinamikusan átalakulhatnak, az újonnan felmerülő igényekhez illeszkednek. Mi a COSMO-nál arra törekszünk, hogy az általunk bevezetett rendszerek folyamatosan lépést tartsanak az üzlet fejlődésével. Csapatunk ezért mindig hosszú távú megoldásokat javasol, amelyek a menet közben felmerülő kérdések és igények hatékony megválaszolásán túl a stratégiai célok elérését is hathatósan szolgálják.
Tanácsadási és támogatási szolgáltatásaink meglátásunk szerint kiválóan helyettesíthetik vagy kiegészíthetik a COSMO CONSULT csoport által kínált szokásos ERP tanácsadási és implementációs szolgáltatásokat. A vállalatoknak kínált üzleti tanácsadási szolgáltatásaink, igény szerint ERP projektektől függetlenül, illetve ERP projekteket megelőzőleg vagy azok folytatásaként is igénybe vehetők. Emellett, közvetlen támogatást tudunk adni informatikai és implementációs projektekhez is.
Dynamics 365 Support szolgáltatásaink
Tudjon meg többet a videóból!
Vegye igénybe a támogatási (support) szolgáltatásunkat meglévő Dynamics 365 rendszeréhez! Támogatásunk elérhető az alábbi rendszerekhez: Business Central, Microsoft Dynamics NAV (Navision), Finance and Supply Chain Management, Microsoft Dynamics AX (Axapta), Dynamics 365 for Sales (CRM), Power Platform, Power BI.