Most újítsa meg ügyfélszolgálati rendszerét!

A koronavírus járvány következtében hatalmas nyomás nehezedik a cégek ügyfélszolgálataira. A Microsoft Dynamics 365 Customer Service alkalmazással a vevőszolgálati munkatársak távolról is személyre szabott támogatást adhatnak a különböző kommunikációs csatornákon hozzájuk forduló ügyfeleknek.

Mi a COSMO CONSULT-nál fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink a jelenlegi körülmények között is gyorsan és könnyen hozzáférjen ezekhez a megoldásokhoz, ezért tájékoztatjuk, hogy:

A Microsoft legfeljebb hat hónapra ingyenesen elérhetővé tette Dynamics 365 Customer Service alkalmazást, beleértve a Digital Messaging szolgáltatást is!

Célunk, hogy a jelenlegi helyzetben is támogassuk ügyfeleinket a Microsoft legújabb technológiáival. Ebből a célból cégünk kiemelt támogatást nyújt a Dynamics 365 Customer Service alkalmazás bevezetésében.

Röviden a Dynamics 365 Customer Service-ről Ügyfélszolgálati alkalmazásként a rendszer egyetlen közös platformon teszi elérhetővé az információkat, így következetesen minden ügyfélszolgálati munkatárs személyre szabott kiszolgálásban részesítheti partnereit.

Az ajánlat kiterjed az alábbi funkciókra:

  • Customer Service – belső és külső felhasználásra is alkalmas esetkezelés több csatornán, tudásbázissal – email, portal, telefon, chat.
  • Remote Assist – Távoli segítség HoloLens nélkül is mobil alkalmazáson keresztül.
  • Digital Messaging – Az ügyfélszolgálathoz használható chatszolgáltatás – saját chat weboldalba ágyazva, Facebook és más csatornák integrációjával
    Amennyiben szeretne többet megtudni a megoldásról forduljon hozzám vagy az Account Manageréhez bizalommal.

Szívesen bemutatjuk a rendszert egy online demo keretében is! Ehhez vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi oldalon talűlható elérhetőségek bármelyikén: Kapcsolat!

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

További bejegyzések