Power Platform alkalmazások előnyei és hatékonysága – gyakorlati példákon keresztül

Szeretné automatizálni a folyamatokat? Netán kisebb alkalmazásokat szeretne létrehozni a hatékonyabb működés érdekében? Minden vágya hatékonyan és rendszerezetten kezelni adatokat? Akkor ez a webinarunk Önnek szól!

Miért érdemes regisztrálni a webinarra?

A Microsoft Power Platformnak köszönhetően a felhasználók viszonylag könnyedén hozhatnak létre alkalmazásokat, automatizálhatnak munkafolyamatokat, alakíthatnak ki üzleti jelentéseket, vagy akár chatbotokat is. Ráadásul a Power Platform alkalmazások egyszerűen integrálhatók az Office365 és Dynamics365 termékekkel. A Power Platformnak része a Power BI, a Power Automate, a Power Apps és a Power Virtual Agent. A webinaron ennek az alkalmazási lehetőségeit konkrét példákon keresztül mutatjuk be.

Az említett Power BI, a Power Automate, a Power Apps és a Power Virtual Agent világába betekintést nyerhetnek mindazok, akik regisztálnak és részt vesznek a webinárunkon. Az említett alkalmazások kialakítása a Power Apps-al, a folyamatok autoamtizálása a Power Automate-tel, az üzleti jelentések kialakítása a Power BI-al és a chatbotok pedig a Power Virtual Agent segítségével valósíthatók meg. A Power BI egy későbbi webinárunk során kiemelt szerepet fog kapni.

Kiknek szól a webinar?

A webinaron olyan Power Platform alkalmazásokat mutatunk be, melyek mind kis-, közép- és nagyvállalatok körében is haszosak lehetnek, ezzel támogatva a mindennapi munkát, standardizált, digitalizált módon.

Egy kis ízelítő a témákból, amelyekről többet megtudhatunk a webináron:

  • A Power Platform általános elméleti áttekintése
  • A 4 “pillér” bemutatása: Power BI, Power Automate, Power Apps és a Power Virtual Agent
  • Ennek az üzleti megoldásnak az alkalmazási lehetőségei konkrét példákon keresztül
  • Egyéb Microsoft termékkel történő integrációk ismertetése

A regisztrálás menete és továbbiak

A mostani webinarunk is a szokásos módon kerül megrendezésre, így akik nem először vesznek részt ilyen eseményünkön, már ismerik a járást. Az újonnan csatlakozóknak sincs nehéz dolguk. Regisztrálást követően kapni fognak tőlünk egy email-t, amelyben szerepelni fog a webinarhoz csatlakozást segítő link. Ezután már csak a webinár kezdetének időpontját kell várni: október 6. 13:00. A bemutatás előtti nap, minden regisztrált személy kapni fog egy emlékeztető email-t az eseményről, hogy biztosan ne maradjon le senki, aki ott szeretne lenni. A webinár a GoToWebinar alkalmazáson keresztül lesz megtartva és minden résztvevő is a kapott link által, oda tud becsatlakozni a webinar napján.

További részletekért és a regisztrációért látogasson el az esemény oldalára!

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

További bejegyzések