Microsoft Inspire: a digitális értékesítés és kereskedelem jövője

Július 21-22-én került megrendezésre a Microsoft éves partnerkoferenciája, a Microsoft Inspire 2020. Szakembereink részt vettek az online rendezvényen, és a Dynamics vállalatirányítási rendszerek szempontjából összegyűjtöttük a legfontosabb bejelentéseket. A Microsoft Dynamics 365 és a Microsoft Power Platform most bejelentett képességeivel a vállalatok ellenállóságukat erősíthetik, a járványhelyzet mostani szakaszában gyorsabban térhetnek vissza a munkához, ugyanakkor nagyobb agilitással készülhetnek fel a jövőbeni kihívásokra is.

Bebizonyosodott az utóbbi hónapokban, hogy a működésüket digitális alapokra helyező szervezetek tudnak igazán gyorsan és rugalmasan reagálni a változásokra, következzenek be azok bármilyen hirtelenséggel, vagy okozzanak bármekkora megrázkódtatást a piacon és a mindennapi életben. A koronavírus-járvány nyomán gyorsan kibontakozó válságra válaszolva a vállalatok minden eddiginél szélesebb köre fordul a digitális értékesítés, a mindig elérhető, online szolgáltatások, az ellátási láncok és az elosztás folyamatait optimalizáló megoldások felé.

A Microsoft Dynamics 365 és a Microsoft Power Platform új képességei, amelyeket a szoftvercég digitális eseményként megtartott Inspire éves partnerkonferenciáján jelentett be, még nagyobb agilitást és ellenálló képességet adnak a szervezeteknek a mostani krízis és a jövőbeni kihívások kezeléséhez.

Az irodai környezetbe való visszatérést segíti a Power Platform

Biztonságosabbá teszi a visszatérést a fizikai munkahelyekre a Power Platformra épülő megoldás, amelynek négy modulja könnyen testre szabható, gyorsan bevezethető és rugalmasan méretezhető. A webes és mobil alkalmazások a létesítmények, irodák és más helyiségek felkészítésében, az állapotok monitorozásában éppúgy segítik az üzemeltetőket, mint a munkahelyekre visszatérő alkalmazottakat a biztonsági előírások betartásában és az önellenőrzésben.

Digitalizált kiskereskedelmi egységek

Kereskedő vállalatok a Microsoft Dynamics 365 Connected Store alkalmazással a megnyíló üzletekben a vásárlók biztonságos mozgását és sorban állását, valamint az online megrendelt áruk járdaszegélyről történő átvételét menedzselhetik hamarosan. Az alkalmazás támogatásával a kereskedők például átalakíthatják az üzletek belső elrendezését, hogy elejét vegyék a vásárlók tömörülésének, és megkönnyítsék a biztonságos távolság tartását. A Connected Store emellett azt is jelzi, ha az áru átvételére érkező vásárló járműve közeledik az üzlethez, így a járdaszegély mellett is elkerülhető a torlódás.

Növekvő online forgalom, biztonsnágosan

Az utóbbi hónapokban nemcsak a digitális tranzakciók száma, hanem a csalás kockázata is ugrásszerűen nőtt. A Microsoft ezért a Dynamics 365 Fraud Protection alkalmazást is új képességekkel bővítette, amelyekkel a kereskedők, a hitelezők és a közszféra szereplői is hatékonyabban védekezhetnek a bűnözőkkel szemben. Az Account Protection funkció például az online ügyfélfiókok illetéktelen elérésének, átvételének vagy hamisításának megakadályozásában segít. A Loss Prevention pedig a többcsatornás (omnichannel) vásárlásoknál észleli a kedvezményekkel és visszatérítésekkel összefüggő visszaélésekre utaló jeleket, ezzel megkönnyíti a veszteségek minimalizálását.

Napjaink online és hibrid üzleti környezetében még fontosabbá vált, hogy a szervezetek figyeljenek ügyfeleikre, megértsék igényeiket és azokra gyorsan válaszoljanak. A most bejelentett Microsoft Dynamics 365 Customer Voice alkalmazással a vállalatok az ügyfelek visszajelzéseit valós időben illeszthetik teljes profiljuk összefüggésébe, így az első pillanattól kezdve a lehető leghatásosabban intézkedhetnek. A Customer Voice nagyvállalati szintű visszajelzés-kezelő megoldás kész adatkapcsolatokat kínál az elterjedt alkalmazásokhoz és munkafolyamatokhoz, továbbá sablonokat tartalmaz a hatékony válaszadás azonnali megkezdéséhez.

Teams és Power Platform, a digitális munkakörnyezet

Bemutatkozott az Inspire konferencián a Microsoft Dataflex is, amellyel a Teams nemcsak a csapatmunka, hanem minden munkavégzés digitális központjává vált. A Microsoft Dataflex Pro a Common Data Service közös adatszolgáltatás új neve, és a Microsoft Dataflex a technológia legújabb változata a Teams megoldásban.

A Microsoft Dataflex szolgáltatásra támaszkodó Power Apps és Microsoft Power Virtual Agents segítségével a felhasználók könnyen építhetnek és vezethetnek be intelligens alkalmazásokat és csevegőrobotokat (chatbotokat) a Teams munkakörnyezetben. A változatos adattípusokat egyaránt kezelő, beépített adatbázisnak köszönhetően a felhasználóknak nem kell foglalkozniuk a technológiai háttérrel, az üzleti alkalmazásokat és folyamatokat a Teams elhagyása nélkül hozhatják létre.

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

További bejegyzések