Ingyenes felhőmegoldásokkal segíti a Microsoft a távmunkát és a kríziskezelést

A koronavírus járvány elleni küzdelemben jelenleg az egyik leghatékonyabb fegyverünk a társadalmi távolságtartás, ezért a szervezetek minden munkakörben, amelyben ez megoldható, otthoni munkavégzést rendelnek el alkalmazottaiknak. Bár a személyes találkozókat kénytelenek mellőzni, a kis- és középvállalatoknak továbbra is ki kell szolgálniuk ügyfeleiket, új üzleti lehetőségeket felkutatniuk, megbeszéléseket tartaniuk munkatársaikkal és partnereikkel, hogy elkerüljék a részleges kényszerpihenőt vagy a teljes leállást.

Hogy segítse az üzletfolytonosságot célzó törekvéseket, a Microsoft minden szervezet számára elérhetővé tette Teams megoldását – beleértve az Office 365 előfizetéssel jelenleg nem rendelkező vállalatokat is.

A felhőalapú Microsoft Teams egységes kommunikációs és kollaborációs platformon a kkv-k alkalmazottai távolról, otthoni irodából is elvégezhetik legfontosabb feladataikat, virtuális megbeszéléseket tarthatnak, és együttműködhetnek munkatársaikkal, találkozhatnak ügyfelekkel, partnerekkel és beszállítókkal. Minthogy a Microsoft Teams megoldáson belül az Office alkalmazások is elérhetők, a virtuális találkozók résztvevői Word, Excel, PowerPoint és Outlook dokumentumokat is könnyen létrehozhatnak, illetve megoszthatnak egymással.

Microsoft Teams távmunka, home office, otthoni munkavégzés

Sok vállalat már bevezette az Office 365 irodai alkalmazáscsomagot, amelynek a Teams is része, alkalmazottaik a távmunkához itt jelentkezhetnek be felhasználói fiókjukba.

A mostani, kihívásokkal teli helyzetben azonban az Office 365 előfizetéssel még nem rendelkező vállalatok is többféleképpen hozzáférhetnek a Microsoft Teams szolgáltatáshoz:

  • Szoftvereket és szolgáltatásokat a Microsofttól közvetlenül beszerző szervezetek feliratkozhatnak az Office 365 Business Premium változatának ingyenes kipróbálására, amely tartalmazza a Teams megoldást is
  • Gmail vagy Outlook email címet használó magánszemélyek ezen az oldalon feliratkozhatnak a Teams ingyenes, freemium változatának használatára
  • A Microsoft vállalati ügyfelei pedig, akik még nem rendelkeznek Teams szolgáltatást is tartalmazó (például Exchange Online vagy Office 365 Business) licenccel, forduljanak hozzánk, mert nekik 6 hónapos ingyenes próbaidőszakot tudunk biztosítani

Dynamics 365 és Power Platform a koronavírus-járvány frontvonalában dolgozó szervezeteknek

A Microsoft Dynamics 365 és Power Platform csapatai világszerte együttműködnek a COVID-19 krízis kezelésén és megoldásán dolgozó kormányokkal, egészségügyi szolgáltatókkal, non-profit szervezetekkel, egyetemekkel és iskolákkal, valamint vállalatokkal. A Microsoft célja, hogy felhőalapú megoldásaival a szervezeteknek olyan digitális képességeket adjon, amelyekkel biztosítható a lehető legteljesebb üzletfolytonosság, fokozható a válaszadás agilitása, ugyanakkor az alkalmazottak és az ügyfelek egészsége is biztonsága is megőrizhető.

Több alkalmazását és intelligens folyamatautomatizációs megoldását a Microsoft ezért most hat hónapra ingyenesen is elérhetővé teszi a következő területeken:

Katasztrófa-elhárítás koordinálása és sürgősségi válaszadás

A Microsoft Power Platform mesterséges intelligenciával felruházott analitikai megoldás, amellyel technológiai jártasságtól függetlenül minden felhasználó tájékozott válaszokat adhat a kihívásokra, és hatékonyan együttműködhet a gyors problémamegoldás érdekében. A Power Platformot alkotó Power Apps, Power Automate és Power Virtual Agents megoldásokkal a szervezetek szoftverkód írása nélkül egyedi, például valós idejű adatokat elemző válságkezelő alkalmazásokat építhetnek és tehetnek közzé, automatizálhatják a válaszadás munkafolyamatait, valamint a lakosság tájékoztatását szolgáló csevegőrobotokat (chatbotokat) készíthetnek.

Koronavírus, Microsoft Power Platform

Mindezek a Power Platform megoldások a féléves ingyenes időszakban is prémium szolgáltatásokat adnak az egészségügy, az oktatás, a nonprofit és a kormányzati szektor szereplőinek. A részletes feltételekről érdeklődjön nálunk.

Ügyfélszolgálatok

A világjárvány következtében hatalmas nyomás nehezedik a szervezetek telefonos vevőszolgálataira. A Dynamics 365 Customer Service omni-channel ügyfélkapcsolat-kezelő képességeivel a vevőszolgálati ügyintézők távolról is következetesen személyre szabott támogatást adhatnak a különböző kommunikációs csatornákon hozzájuk forduló ügyfeleknek.

Fontos, hogy a gyorsan kibontakozó COVID-19 krízis körülményei között a vállalatok széles köre gyorsan és könnyen hozzáférjen ezekhez a képességekhez, ezért a Microsoft legfeljebb hat hónapra ingyenesen elérhetővé tette Dynamics 365 Customer Service megoldását, beleértve a Digital Messaging szolgáltatást is.

Helyszíni szolgáltatások

A Dynamics 365 Remote Assist segítségével a terepen dolgozó technikusok távolról is szakértői segítséget kaphatnak a problémák megoldásához. A kritikus orvosi felszerelést karbantartó egészségügyi technikus például a Microsoft HoloLens okosszemüveg kevert valóságában, Android vagy iOS alapú mobileszközön is kontextusba illeszkedő, valós idejű grafikus és szöveges információkat, telefonos útmutatást kaphat ezen a módon. A Microsoft ehhez Dynamics 365 Remote Assist megoldását is ingyenessé tette legfeljebb hat hónapra.

Kereskedelem

Óriási kihívásokkal szembesíti a világjárvány a kereskedelmet, hatásai a gyártást, az ellátási láncokat, a nagy- és a kiskereskedőket egyaránt sújtják – miként a fogyasztókat is, akik a krízisre válaszolva gyorsan változtatnak vásárlási szokásaikon, és a személyes kontaktus minimalizálására törekedve a digitális csatornák felé fordulnak.

A Dynamics 365 Commerce megoldással a kereskedő cégek omni-channel képességeket építhetnek ki, amelyekkel online és mobil platformokon is zökkenőmentesen kezelhetik a tranzakciókat. A Microsoft Dynamics 365 Commerce csapata rövidesen egy e-kereskedelmi gyorsító programot indít, amelyen keresztül a kereskedő vállalatok akár egyetlen nap alatt kidolgozhatják e-commerce koncepciójukat, és felgyorsíthatják megoldásuk bevezetését.

Business Central Online – Áprilistól 100%-ban a felhőből

2020. április elejétől magyar lokalizációval is elérhetővé válik a felhő alapú Business Central! A konstrukció előnye, hogy a Microsoft által biztosított folyamatos frissítések azonnal bekerülnek a rendszerbe, így a felhasználók mindig a legújabb verzióval dolgozhatnak. Ez egyben azt is jelenti, hogy az egyedi fejlesztések lehetősége csőkken, és ezek standard formában a Microsoft AppSource szolgáltatásán keresztül érhető el.

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

0 megosztás

További bejegyzések