Így segíti a cégeket a Microsoft Power Platform a koronavírus elleni harcban
Azt már régóta tudtuk, hogy a Microsoft Power Platform szolgáltatáscsomagjával nagyon gyorsan és költséghatékonyan lehet komolyabb fejlesztői előképzettség nélkül egyedi üzleti alkalmazásokat készíteni. A platform ezen kedvező tulajdonságait kihasználva a Microsoft Power Platform csapata 2 nap alatt létrehozott egy app-ot, ami hatékonyan segítheti a cégeket a koronavírushoz kapcsolódó információk cégen belüli megosztásában vagy vészhelyzeti protokollok kialakításában.
A megoldás a Power Apps, Power Automate, Teams és SharePoint rendszereket használja, és az alábbi lehetőségeket nyújtja a felhasználóknak:
- A munkatársak követhetik egymás helyzetét: ki tartózkodik éppen az irodában és ki dogozik otthonról.
- Az adminisztrátorok folyamatosan tájékoztathatják a munkatársakat a cégen belüli helyzetről, kommunikálhatják a cég által bevezetett, a koronavírus terjedésének gátat szabó best practice-eket és protokollokat.
- Valamint RSS feedeken keresztül közvetlen elérést ad a járványügyi szervezetek információihoz.
Az appon további fejlesztések is várhatók.
További információk az appról:
- További információk az appról: Crisis Communication: a Power Platform template
- Amennyiben szeretné bevezetni az alkalmazást, akkor itt még több leírás érhető el: A Power apps-beli válság kommunikációs minta sablon beállítása és megismerése