Egyedi termékek dinamikus árazása
Microsoft vállalatirányítás gyártócégekre szabva
A webináron bemutatunk egy olyan vállalatirányítási rendszert, ami kifejezetten egyedi gyártással foglalkozó cégeknek készült! Ennek része a termékkonfigurátor modul, amivel gyorsan, egyszerűen és előre meghatározott módon lehet kezelni az árazásokat.
Microsoft alapú megoldásunkat minden olyan egyedi gyártó cégnek ajánljuk, akik szeretnék standardizálni a kiadott ajánlatok elkészítését. Azoknak a cégeknek, akiknél nagy termékvariációs lehetőségek száma, és ahol a BOM listák előállítása manuális munkát igényel. A termékkonfigurátor csökkenti a tervezési körök számát, az ajánlatadáskori hibalehetőségeket, és segíti az értékesítés információ átadását a gyártás irányába.
A dinamikus árazás előnyei
A megoldás standard konfigurációk alapján kalkulálja az egyedi termékek árát, ami az alábbi előnyökkel jár:
- Gyorsabb árajánlatadás
- A hibázás lehetőségét minimalizálja
- Kezeli a kedvezményeket
- Versenyképes árakat lehet megadni, amik egyben profitábilisak is
A megoldás előnyei a gyártásban
A termékkonfigurátor segítségével az összeállított konfiguráció alapján létrehozható a BOM lista, mindenfajta manuális munka nélkül! Az automatikus szabályok hozzáadják az alapanyag igények mennyiségeit és a gépidőket is. Az előre definiált képletek alapján a rendszer automatikusan létrehozza az egyedi termékre vonatkozó darabjegyzéket, mely tartalmazza a szükséges alkatrész mennyiségeket és kapacitás időket. Így az árazás is sokkal pontosabb!
Kiknek szól a webinar?
Egyedi gyártóknak, rendelésre gyártóknak, szerszámkészítőknek! Azoknak, akik szeretnék:
- gyorsítani a kommunikációt a részlegek között,
- ügyfeleiket gyorsabban kiszolgálni új termékeikkel,
- visszakövethetővé tenni a darabjegyzék módosításokat.
A regisztrálás menete és továbbiak
A mostani webinárunk is a szokásos módon kerül megrendezésre, így akik nem először vesznek részt ilyen eseményünkön, már ismerik a járást. Az újonnan csatlakozóknak sincs nehéz dolguk. Regisztrálást követően kapni fognak tőlünk egy email-t, amelyben szerepelni fog a webinárhoz csatlakozást segítő link. Ezután már csak a webinár kezdetének időpontját kell várni: december 8. 13:00 óra. A bemutatás előtti nap, minden regisztrált személy kapni fog egy emlékeztető email-t az eseményről, hogy biztosan ne maradjon le senki, aki ott szeretne lenni. A webinár a GoToWebinar alkalmazáson keresztül lesz megtartva és minden résztvevő is a kapott link által, oda tud becsatlakozni a webinar napján.
További részletekért és a regisztrációért látogasson el az esemény oldalára!