AI-képességekkel és alkalmazásokkal újít a Dynamics 365 idei első frissítési hulláma
Áprilistól továbbfejlesztett funkciókkal gyarapodik a Dynamics 365 vállalatirányítási rendszerkhez fejlesztett mesterséges intelligenciája. A projektalapon működő szervezetek új alkalmazást is kapnak a Microsofttól működésük digitális átalakításához.
Közzétette a Microsoft a Dynamics 365 és a Power Platform 2020-as első frissítési hullámának tervét. Több mint négyszáz, mesterséges intelligenciával (AI) felruházott új funkció könnyíti meg a Dynamics 365 platformot használó vállalatok működését az ügyfélélmény, az értékesítési és a pénzügyi előrejelzés, valamint a projektvezetés terén. Az első frissítési hullámban érkező funkciók április és szeptember között válnak elérhetővé azoknak a cégeknek, amelyek felhő alapú Microsoft Dyamics 365 vállalatirányítási rendszert használnak.
Ügyféladat elemzés felsőfokon
A Dynamics 365 Customer Insights, a Microsoft ügyféladat platformja például új adatkapcsolatokkal támogatja az ügyfélprofilok különböző adatforrásokból történő mélyebb elemzését a Microsoft Azure Synapse Analytics segítségével. A vállalatok összekapcsolhatják vele a Microsoft Forms Pro felméréskészítő megoldását is, amellyel hatékonyabban gyűjthetnek közvetlen visszajelzéseket ügyfeleiktől. Nagy teljesítményű analitikai képességeivel az Azure Synapse Analytics mindezeket az adatokat a vállalati rendszerekben kezelt további adatokkal együtt elemzi és – gépi tanulás útján – valós idejű ajánlásokat ad az ügyfelekkel dolgozó alkalmazottaknak a legjobb kimenetelt ígérő intézkedések megtételéhez, a szolgáltatások testre szabásához és célzott ajánlatok összeállításához.
Előrejelzések prediktív analitikával
Az ügyféladat platform mesterséges intelligenciájának fejlődésével a Dynamics 365 Sales és Sales Insights is friss előrejelző funkciókkal, valamint az értékesítők munkáját megkönnyítő, egységes kezelőfelülettel gyarapodott. A prediktív analitikai funkciók a CRM-adatokban felismert minták alapján adnak támogatást az üzleti célok eléréséhez szükséges döntéshozatalhoz.
Friss AI-képességekkel bővül a Dynamics 365 Finance Insights is, amelyek előzetes verzióját májustól próbálhatják majd ki a pénzügyesek. A mesterséges intelligencia nemcsak a vállalat mindenkori pénzügyi helyzetének villámgyors átlátását és megértését segíti, hanem proaktív módon tanácsokat ad annak javításához, miközben az részleg alkalmazottait az ismétlődő, manuális feladatok terhe alól is mentesíti.
Projekt-központú szolgáltatások
Nehéz lenne olyan iparágat találni, amelyben az üzleti modelljüket megújító vállalatok ne törekednének projekt-központú szolgáltatások bevezetésére. A működés átalakítását, az ügyfelek megnyerését és megtartását, a szolgáltatások szállítását és a nyereségesség javítását azonban sokszor megnehezítik a vállalatoknál hagyomány szerint kialakult, egymástól elszigetelt adatsilók.
A több üzleti területet átfogó projektcsapatok munkájának megkönnyítésére ezért a Microsoft új alkalmazást bocsát ki. A Dynamics 365 Project Operations, amely az idei első frissítési hullám végén, október 1-jétől lesz általánosan elérhető, a Microsoft Project és a vállalatirányítási megoldás minden erősségét ötvözi egyetlen megoldásban a hatékony projektalapú működéshez.
Mindezek a fejlesztések a Dynamics 365 és a Power platform tavalyi második frissítési hullámában bejelentett AI-képességeket bővítik tovább, amelyek a múlt év októberétől kezdve idén márciusig váltak, illetve válnak általánosan elérhetővé.
Business Central Online – Áprilistól 100%-ban a felhőből
2020. április elejétől magyar lokalizációval is elérhetővé válik a felhő alapú Business Central! A konstrukció előnye, hogy a Microsoft által biztosított folyamatos frissítések azonnal bekerülnek a rendszerbe, így a felhasználók mindig a legújabb verzióval dolgozhatnak. Ez egyben azt is jelenti, hogy az egyedi fejlesztések lehetősége csőkken, és ezek standard formában a Microsoft AppSource szolgáltatásán keresztül érhető el.