A Dynamics 365 Business Central legújabb képességeit ismertette a Microsoft

Alkalmazáson belüli, okos súgóval és ellenőrző listákkal, univerzális nyomtatással, valamint egyszerűbb dimenziókezeléssel, főkönyvi bejegyzésjavítással és sok más fejlesztéssel bővül a Microsoft Dynamics 365 Business Central idei első frissítési hullámában.

Korábbi cikkünk ebben a témában: Hamarosan indul a Dynamics 365 Business Central idei első frissítési hulláma

A kis- és középvállalati vezetők 60 százaléka idén már a kilábalásra összpontosít, derült ki a felmérésből (SMB leaders survey, 2020), amelyet az IDC a Microsoft megbízásából készített. A megkérdezett döntéshozók az üzleti agilitás, a hatékonyság és a bevételek növelését sorolták a mostani időszak legnagyobb kihívásai közé.

Felhőalapú, modern vállalatirányítási megoldással a KKV-k szerencsére megválaszolhatják ezeket a kihívásokat, sok kis- és középvállalati vezető azonban küzd a digitális átalakuláshoz szükséges stratégia kidolgozásával. A Dynamics 365 Business Centrallal nekik segítünk, mondta Mike Morton, a Microsoft megoldásért felelő igazgatója az online eseményen, amely a KKV-k igényei szerint kialakított, felhőalapú és átfogó vállalatirányítási alkalmazás idei első frissítési hullámában (2021 release wave 1), április és szeptember között megjelenő újdonságokat mutatta be.

A Dynamics 365 Business Central átfogó vállalatirányítási megoldásként egyetlen alkalmazásban kapcsolja össze a pénzügy, az értékesítés, a szolgáltatás és a gyártás területén dolgozó csapatokat, és olyan betekintéshez, valós idejű felismerésekhez juttatja őket, amelyek birtokában jobb terveket és előrejelzéseket készíthetnek, gyorsabban válaszolhatnak a változásokra, a Microsoft együttműködő – Teams, Excel, Word és Outlook – alkalmazásaival pedig még okosabban és hatékonyabban dolgozhatnak.

Minél gyorsabban fogadják be alkalmazottaik az új üzleti alkalmazásokat, folyamatokat és modelleket, a KKV-k annál gyorsabban tudnak válaszolni a hirtelen bekövetkező fordulatokra. Bár fontos az is, hogy egy új alkalmazás milyen rövid átfutással vezethető be és indítható élesben, a siker sokkal inkább azon múlik, hogy az új eszközzel a felhasználók milyen hamar tudnak hatékonyan dolgozni. A Microsoft ezért a munkavégzés megkezdését segítő ellenőrző listákat, valamint alkalmazáson belül elérhető súgót adott a Dynamics 365 Business Centralhoz, amely összefüggésbe ágyazott tippekkel és tanácsokkal segíti a felhasználókat az eredmények gyorsabb eléréséhez.

Együtt minden jobb a Microsoft felhőben

Egyedülálló módon a Microsoft az egyéni munkavégzés és az együttműködés hatékonyságát fokozó eszközöket, üzleti alkalmazásokat, valamint mindezekhez egységesen platformszolgáltatásokat, analitikai képességeket, mesterséges intelligenciát és fejlesztőkörnyezetet is kínál saját nyilvános felhőjében. A Dynamics 365 Business Central, a Microsoft 365 és a Power Platform együttesével a KKV-k hathatósan és biztonságosan támogathatják, eredményesebb munkavégzéshez segíthetik alkalmazottaikat – függetlenül attól, hogy az irodában vagy távolról dolgoznak –, miközben költségeiket is ellenőrzés alatt tarthatják.

A mostani frissítési hullám ehhez még szorosabbra fonja a vállalatirányítási megoldás, a Microsoft Teams, Word és Excel együttműködését. A felhasználók például a Teams felületéről közvetlenül kereshetnek a Business Centralban, így az együttműködés során szóba kerülő adatokat, információkat azonnal előhívhatják és megoszthatják. A Microsoft a vállalatirányítási megoldás virtuális táblázatait is integrálta Dataverse szolgáltatásával, így azokat Power Apps és más megoldásai is közvetlenül elérik.

Támogatja a Business Central immár a Microsoft Universal Print szolgáltatását is. A felhőalapú szolgáltatás helyalapú képességeivel megkeresi a legközelebbi nyomtatót, így az internetre csatlakozó – Azure AD címtárban kezelt – alkalmazottak a lehető legegyszerűbben, meghajtóprogramok telepítése nélkül, azonnal nyomtathatnak bárhonnét. A Universal Print segítségével a nyomtatók szintén egyszerűen, egy központi portálról menedzselhetők.

A még nagyobb hatékonyság érdekében a Microsoft a riportok dimenzióival végzett munkát és a főkönyvi bejegyzések javítását is egyszerűbbé tette a Business Central mostani frissítési hullámában. A dimenziók következetes és pontos értékei még nagyobb rálátást adnak a KKV-k folyamataira és pénzügyi tranzakcióira. Az értékes felismerések gyorsabb kinyerését szolgálja, hogy a közzétett riportok nézete pár kattintással újabb dimenziókkal bővíthető, és az újabb tranzakciók adataival automatikusan frissíthető.

Mostantól a Business Central felhasználói kijavíthatják a főkönyvi bejegyzések dimenzióit anélkül, hogy az ideiglenes adatbeviteli hibákról feljegyzést kellene készíteniük. Egy vagy több főkönyvi bejegyzésnél is módosíthatják a dimenzióértékeket, hozzáadhatnak vagy eltávolíthatnak dimenziókat, hogy pénzügyi beszámolóik pontos betekintést adjanak.

A Microsoft emellett a bankolás, a fizetések, a teljesítmény, az ellátásilánc-kezelés és a használhatóság terén sok más – partnerek és ügyfelek által kért – fejlesztéssel is bővítette a Dynamics 365 Business Central képességeit, amelyeket az online esemény szekció előadásai részletesebben is bemutattak. Az angol nyelvű prezentációkat ide kattintva július 12-ig igény szerint bármikor megnézheti.

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

További bejegyzések