Microsoft Dynamics 365 (v8., v9.)
Microsoft Dynamics CRM 2016
Microsoft Dynamics CRM 2015
Microsoft Dynamics CRM 2013
Megkönnyíti az értékesítési és disztribúciós folyamatok tervezését, javítja a kommunikációt a brókerek és a biztosítók, pénzügyi szolgáltatók között.
A Traviata biztosítótársaságok, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cégek számára készült CRM megoldás, mely ideális eszköz ahhoz, hogy az ügyfél kerüljön a vállalati tevékenység középpontjába. A Microsoft Dynamics standard CRM alkalmazásának kiterjesztéseként, kifejezetten a pénzügyi szolgáltatói szektornak készült szoftver a bróker/biztosítótársaság/szolgáltatók és ügyfél, valamint a bróker-biztosító/szolgáltató közötti csatornát is támogatja.
A Traviata egyesíti magában piacvezető CRM platformunk és iparág-specifikus szoftveres megoldásunk előnyeit, a pénzügyi szolgáltató szektorban szerzett tanácsadási szakértelmünkre támaszkodva.
Az ügyfelek gyorsan változnak. Hogyan tarthat lépést a változásokkal? Megtudhatja a Traviata CRM megoldásról készült ebookunkból!
Támogassa értékesítői munkatársait az értékesítési folyamat összes fázisában!
Az Értékesítést Támogató Modul a biztosítótársaságok számára készült Traviata CRM alapcsomagjának részét képezi, de külön is megvásárolható bármilyen Microsoft Dynamics ügyfélkapcsolati platform bővítményeként.
A folyamat első lépése – a minősítési fázis során, az Értékesítést Támogató Modul javaslatot tesz az értékesítők számára azzal kapcsolatban, hogy a korábban felállított szabályok alapján mely cégeket látogassák meg. A felhasználó ekkor kiválaszthat egy vagy akár több eredményt is a látogatása előkészítéséhez.
Az előkészületi lépésben az értékesítő kiválasztja azokat az ügyfeleket, amelyeket meg kíván látogatni következő látogatásai során. A látogatások kiválaszthatók a rendszer által javasolt listából, de a felhasználó szabadon is megadhat ügyfeleket.
A lista alapján, az Értékesítést Támogató Modul vizuális áttekintést nyújt a teljes kiszállási útvonalról.
A találkozók összevont nézetével, a felhasználó azonnali áttekintést kaphat ügyfeléről, a látogatási előzményekről, és a látogatás során érintendő témakörökről. Az érintendő témakörök listája manuálisan is bővíthető.
A látogatás fázisában az értékesítő jegyzeteket készíthet, és cselekvési pontokat határozhat meg. Lehetősége van továbbá kötetlenül is jegyzeteket készíteni. Az Értékesítést Támogató Modul kiváló felhasználói élményt biztosít mobileszközről is.
Az ügyfél látogatást követően a felhasználó kitölti a látogatásról az összefoglalót. Az utánkövetési feladatok (például telefonhívások, automatizált kapcsolattartási e-mailek vagy más tevékenységek) nagyon egyszerűen betervezhetők az összefoglalóban szereplő információk alapján.
A látogatásról szóló összefoglalóban meghatározott utánkövetési műveleteket automatikusan létrehozza a rendszer. Végül, a rendszer hozzáfűzi az összefoglalót az ügyfél rekordjához.
A jelentéskészítési fázis a folyamat teljes életciklusát lefedi: lehetővé teszi összefoglalók kinyomtatását a látogatás előtt és után is.
Az összefoglalók belső használatra (a csapattagokkal megosztva) és külső használatra (az ügyféllel megosztva) egyaránt létrehozhatók.
A rendszerben statisztikák is rendelkezésre állnak (látogatások összefoglaló státusza, eszkalációs jelentés státusza stb.)
A Travi@ta biztosítótársaságok és pénzügyi szolgáltatók számára készült CRM megoldása a Microsoft Dynamics ügyfélkapcsolati platformjára épülő bővítményként jött létre.
Microsoft Dynamics 365 (v8., v9.)
Microsoft Dynamics CRM 2016
Microsoft Dynamics CRM 2015
Microsoft Dynamics CRM 2013
Online Microsoft Dynamics 365
Telepített Microsoft Dynamics 365
Partnereknél tárolt
Böngészőn keresztül
Telepített megoldás
Microsoft Azure
Saját adatközpont
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailben