Kiknek szól?

A Traviata biztosítótársaságok, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó cégek számára készült CRM megoldás, mely ideális eszköz ahhoz, hogy az ügyfél kerüljön a vállalati tevékenység középpontjába. A Microsoft Dynamics standard CRM alkalmazásának kiterjesztéseként, kifejezetten a pénzügyi szolgáltatói szektornak készült szoftver a bróker/biztosítótársaság/szolgáltatók és ügyfél, valamint a bróker-biztosító/szolgáltató közötti csatornát is támogatja.

A Traviata egyesíti magában piacvezető CRM platformunk és iparág-specifikus szoftveres megoldásunk előnyeit, a pénzügyi szolgáltató szektorban szerzett tanácsadási szakértelmünkre támaszkodva.

Mire nyújt megoldást?

Mire nyújt megoldást?

  • A széttagolt üzleti támogató rendszerek helyett egy rendszer.
  • Az ügyfelek pontos ismerete a rendszerezett információknak köszönhetően.
  • Közvetítők, tanácsadók pontos jutalékszámítása.
  • Ügyfélvesztés csökkentése a pontos ügyféligénye ismeretével.
  • Az értékesítési csatornák összehangolása, mérhetősége.
  • Gördülékeny ügyfélkezelés pontos beazonosítással, pontos élettörténettel.
Ismerje meg a B2B ügyfélekezlés jövőjét!

Működést támogató funkciók

  • Egy helyen elérhető minden olyan információ a partnerekről (kötvénytulajdonosokról, kedvezményezettekről...), amelyek általában szétszabdaltan vannak csak meg a különböző részlegeknél:
    általános információk, kapcsolati adatok, háztartások adatai, meglévő kötvények, kockázati díjak, lehetőségek, rendezésre váró kárigények, riasztások, eszközök és kötelezettségek, könyvelés egyenlege...
  • Hatékonyabbá tehetők a szerződéskötési folyamatok, a leadek egyszerűen nyomon követhetők és osztályozhatók az üzleti lehetőségek jobb felismerésének és kezelésének köszönhetően.

    Automatizált marketing kampányokat indíthat a leadek gondozásához.

    Valós idejű mutatók és környezetfüggő analitikai módszerek segítségével, nyomon követheti a tevékenységeket a különböző értékesítési csatornákon.
  • Az ügyfélkapcsolatok alakulása központilag nyomon követhető, kapcsolattartási kampányokat indíthatók az ügyfelekkel kialakított kötelékek erősítéséhez, könnyen kialakíthatók az ügyfélspecifikus igényeknek megfelelő termékek és szolgáltatások.

    Az automatikus figyelmeztetéseknek és a személyre szabható munkafolyamatoknak köszönhetően hűségesebbé válnak az ügyfelek, jobb kiszolgálás biztosítható újrakötéskor, maximálisan kihasználhatók a termék és szolgáltatás keresztértékesítési lehetőségek, könnyebben kezelhetők a kötvény újrakötések, és csökkenthető az ügyfelektől kapott kérések megoldására fordított idő.
  • A kötvényeket közvetlenül a rendszerből kezelhetők, vagy lekérhetők más rendszerekben kezelt információk.
    Az adott kötvényekkel kapcsolatos információk könnyen hozzáférhetők, például a kötvénytulajdonos vagy a kedvezményezettek neve, a kockázati elemek, záradékok, számlaegyenlegek stb.
    A kötvényeken végrehajtott módosítások könnyen követhetők a verziószámokkal ellátott szerződésekkel.

    Az értékesítési, marketing és ügyfélszolgálati funkciók összevonhatók, és megoszthatók az ügynökök és ügyfélszolgálati munkatársak között úgy, hogy a különböző részlegek, termékcsaládok, csatornák vagy közvetítők információikhoz mindenki hozzáférjen.
  • A felek azonosítását, a kötvényadatok (és verziószámok), valamint az incidens típusának meghatározását követően a kezelő áttekintést kaphat az összes kötvényről, nyugtáról, fizetéssel és felekkel kapcsolatos információkról, hogy megalapozott döntést lehessen hozni a kárigény jóváhagyásával vagy elutasításával kapcsolatban.
    Elfogadást követően, a munkafolyamat végig vezeti a felhasználót a kárigény feldolgozásának lépésein, beleértve például az érintett felek adatainak, a biztosítás tárgyának, az incidens helyének, a kötvény garanciái alapján meghatározott fedezetnek, a segítségnyújtási követelmények (pl. távolság) szerint megfelelő szolgáltatóknak, a végrehajtásnak, a kárigény összegének, illetve a biztosítási tárgy értékének megadását.
  • Közvetítőkkel (B2B2C vagy közvetett üzleti modell alapján) folytatott munkavégzés esetén a Travi@ta képes úgy támogatni az üzleti folyamatokat, hogy a disztribúciós csatornák élénkítése és az értékesítési szolgáltatások nyomon követése álljon a középpontban.
    Az egyes brókerek munkájának eredményessége nyomon követhető, és figyelmeztetések állíthatók be például azoknak az alkuszoknak a beazonosításához, akiknek továbbképzésre és oktatásra van szükségük.
    Akár napi szinten figyelemmel kísérhetők a célkitűzések teljesülése, és akár azonnal be lehet avatkozni olyan területeken, ahol a kulcs teljesítménymutatók alapján (KPI) arra szükség van.

Traviata CRM ebook

Az ügyfelek gyorsan változnak. Hogyan tarthat lépést a változásokkal? Megtudhatja a Traviata CRM megoldásról készült ebookunkból!

ebook letöltés

Ismerje meg a B2C ügyfélkezelés jövőjét!

Az értékesítés támogatása

Támogassa értékesítői munkatársait az értékesítési folyamat összes fázisában!
Az Értékesítést Támogató Modul a biztosítótársaságok számára készült Traviata CRM alapcsomagjának részét képezi, de külön is megvásárolható bármilyen Microsoft Dynamics ügyfélkapcsolati platform bővítményeként.

  • Minősítés

    A folyamat első lépése – a minősítési fázis során, az Értékesítést Támogató Modul javaslatot tesz az értékesítők számára azzal kapcsolatban, hogy a korábban felállított szabályok alapján mely cégeket látogassák meg. A felhasználó ekkor kiválaszthat egy vagy akár több eredményt is a látogatása előkészítéséhez.

  • Előkészítés

    Az előkészületi lépésben az értékesítő kiválasztja azokat az ügyfeleket, amelyeket meg kíván látogatni következő látogatásai során. A látogatások kiválaszthatók a rendszer által javasolt listából, de a felhasználó szabadon is megadhat ügyfeleket.
    A lista alapján, az Értékesítést Támogató Modul vizuális áttekintést nyújt a teljes kiszállási útvonalról.
    A találkozók összevont nézetével, a felhasználó azonnali áttekintést kaphat ügyfeléről, a látogatási előzményekről, és a látogatás során érintendő témakörökről. Az érintendő témakörök listája manuálisan is bővíthető.

  • Látogatás

    A látogatás fázisában az értékesítő jegyzeteket készíthet, és cselekvési pontokat határozhat meg. Lehetősége van továbbá kötetlenül is jegyzeteket készíteni. Az Értékesítést Támogató Modul kiváló felhasználói élményt biztosít mobileszközről is.

  • Tapasztalatok összegzése

    Az ügyfél látogatást követően a felhasználó kitölti a látogatásról az összefoglalót. Az utánkövetési feladatok (például telefonhívások, automatizált kapcsolattartási e-mailek vagy más tevékenységek) nagyon egyszerűen betervezhetők az összefoglalóban szereplő információk alapján.
    A látogatásról szóló összefoglalóban meghatározott utánkövetési műveleteket automatikusan létrehozza a rendszer. Végül, a rendszer hozzáfűzi az összefoglalót az ügyfél rekordjához.

  • Jelentés

    A jelentéskészítési fázis a folyamat teljes életciklusát lefedi: lehetővé teszi összefoglalók kinyomtatását a látogatás előtt és után is.
    Az összefoglalók belső használatra (a csapattagokkal megosztva) és külső használatra (az ügyféllel megosztva) egyaránt létrehozhatók.
    A rendszerben statisztikák is rendelkezésre állnak (látogatások összefoglaló státusza, eszkalációs jelentés státusza stb.)

Ismerje meg a Kárigény kezelés jövőjét!

Rendszerkövetelmények

A Travi@ta biztosítótársaságok és pénzügyi szolgáltatók számára készült CRM megoldása a Microsoft Dynamics ügyfélkapcsolati platformjára épülő bővítményként jött létre.

Támogatott CRM verziók

Microsoft Dynamics 365 (v8., v9.)

Microsoft Dynamics CRM 2016

Microsoft Dynamics CRM 2015

Microsoft Dynamics CRM 2013

Támogatott platformok

Online Microsoft Dynamics 365

Telepített Microsoft Dynamics 365

Partnereknél tárolt

Böngészőn keresztül

Infrastrukturális környezet

Telepített megoldás

Microsoft Azure

Saját adatközpont


A Traviata CRM megoldás árazása

  • bevezetési díj
  • havi előfizetési díj (havi díj felhasználónként)
  • felhasználói jogosultságok két környezetben
    (felhőből és helyi telepítéssel is üzemeltethető)

Érdeklődöm

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések