Dynamics 365 Sales

Dynamics 365 Sales

Gyorsítsa fel értékesítési tevékenységét adatalapú előrejelzésekkel

A Microsoft Dynamics 365 Sales, Marketing, and Customer Insights segít elmélyíteni a kapcsolatokat és gyorsabban rávenni az ügyfeleket az igenre az intelligens, teljes értékesítési és marketing megoldással, hogy az AI-alapú támogatással, a zökkenőmentes együttműködéssel és az intuitív termelékenységi eszközökkel személyre szabott élményeket nyújtson.

Értse meg az ügyfeleit és fedezze fel az érdeklődőket

Értse meg az ügyfeleit és fedezze fel az érdeklődőket

Egyesítse a több forrásból származó adatokat az ügyfelek 360 fokos áttekintése érdekében. Hozzon létre többdimenziós ügyfélprofilokat és határozzon meg magasan célzott szegmenseket a Dynamics 365 Customer Insights segítségével.

Exportálja a szegmenseket a Dynamics 365 Marketingbe, hogy személyre szabott kampányokat hajthasson végre.

A beépített mesterséges intelligenciával (AI) könnyebben lehet előrejelezni az ügyfelek igényeinek és rangsorolni az értékesítésre alkalmas leadek.

Business Central és Dynamics CRM a Layher Kft.-nél

Business Central és Dynamics CRM a Layher Kft.-nél

A Layher Kft. a digitalizáció úttörőjeként ügyfeleink közül az elsők között választott felhős megoldást a vállalatirányítási és ügyfélkapcsolati folyamatok menedzselésére.
Mire és hogyan használja a cég a rendszereinket? Kiderül a videóból!

Legyen kapcsolatban az ügyfelekkel

Legyen kapcsolatban az ügyfelekkel

Szerezzen betekintést a vásárlókról az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM), a közösségi hálózatok, például a LinkedIn, és a termelékenységi eszközök egységes áttekintésével. Gyorsítsa fel az üzletkötéseket, hiteles és bizalmi vevői kapcsolatok kiépítése mellett, mégpedig digitális élményeken keresztül.

Az értékesítők valós időben tudnak ötleteket és kollégákat bevonni az ügyletek előmozdítása érdekében. Tartson virtuális megbeszéléseket, egyszerűsítse a kommunikációt, és működjön együtt kollégáival és ügyfeleivel.

A megfelelő csatorna és tartalom párosítása

A megfelelő csatorna és tartalom párosítása

Megismerheti a kapcsolat növekedéséhez szükséges lépéseket, és láthatja, hogy melyik tartalom váltja ki a legnagyobb visszhangot az ügyfelek körében.

Teljes képet kaphat az interaktív szervezeti ábrák segítségével.

Vizsgálja együtt az általános ügyfélérzékenységet a kapcsolati állapottal, hogy lássa, mely ügyfeleknek van szükségük figyelemre.

Alkalmazkodjon a gyors változásokhoz

Alkalmazkodjon a gyors változásokhoz

Egy rugalmas platform segítségével az értékesítők az előkészített mesterséges intelligenciát és az üzleti folyamatokat a belső és külső igényekhez igazíthatja.

Használjon ki egy erőteljes, rugalmas, kódolás nélküli eszközt, hogy gyorsan megtervezze és megvalósítsa a következő leghatékonyabb intézkedési javaslatokat értékesítési csapata számára.

A COSMO CONSULT az Ön CRM partnere

Büszkék vagyunk arra, hogy 40+ országban, több száz vállalatirányítási- és ügyfélkezelő rendszert vezettünk már be Microsoft Dynamics alapokon. Az általunk bevezetett rendszereknél külön figyelmet fordítunk arra, hogy az minél jobban megfeleljen az ügyfél igényeinek és növekedési irányainak.

0

Tanácsadó

Összeszokott csapat. Több, mint 10 év projekt tapasztalat.
0

Fejlesztő

Nincs olyan üzleti igény, amit ne tudnának megvalósítani.
0

Ügyfél

Rengeteg iparágnak, változatos igényekre, sikerre hangolva!

Ügyfeleink

Miért jó választás a Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)?

Miért jó választás a Microsoft Dynamics 365 Sales (CRM)?

Termékismertető letöltés!

Az ügyfelek világszínvonalú kiszolgálásában elsősorban munkatársaira támaszkodhat. Ha megfelelő eszközökkel látja el őket hatékonyságuk növeléséhez, vállalata már el is indult a siker felé vezető úton. Töltse le a termékismertetőt, és tekintse át a Microsoft Dynamics CRM széleskörű funkcionalitását!

Folyamatfelmérési segédlet CRM rendszer bevezetéséhez

Folyamatfelmérési segédlet CRM rendszer bevezetéséhez

Egy CRM bevezetése összetett, több területet érintő hosszú projektfeladat, melyben a vállalati dolgozók és az informatikai szállítók együttesen vesznek részt. Ahhoz, hogy egy CRM vagy CRM alapú megoldás bevezetése sikeres legyen elengedhetetlen, hogy a bevezető cég tisztában legyen azzal, hogy mit szeretne elérni az új rendszer használatával.

Töltse le segédletünket, hogy a bevezetés előkészítése és folyamata gördülékenyen menjen!

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések