Átfogó támogatás a helyszíni munkavégzéshez

Helyszíni munkavégzés, telepítés és karbantartási szolgáltatások Dynamics 365 Field Service rendszerrel.

Használja ki maximálisan a feladatkiosztási lehetőségeket
Ütemezze be a lehető legtöbb kiszállást egy napra, és optimalizált feladatkiosztási eszközök segítségével ossza be a lehető leghatékonyabban az alkalmazottak munkaterhelését, kilométerteljesítményét és még sok minden mást.
Biztosítsa a szükséges eszközöket, alkalmazásokat
Adjon meg technikusai számára mindent, amire szükségük lehet a minőségi helyszíni informatikai támogatáshoz (natív mobil alkalmazások iOS-ra, Androidra és Windowsra).
Használja ki az előrejelzési szolgáltatásokat
Beépített adatgyűjtés, elemzések és riasztások alkalmazásával váltson a hagyományos „elromlott–megjavítjuk” szemléletről a jövedelmezőbb „soha el nem romló” szolgáltatási modellre.

qwe
A Helyszíni szolgáltatás (Field service) lehetőségek kiterjesztik a Microsoft Dynamics 365 (online) szolgáltatást úgy, hogy az teljeskörű megoldást nyújtson. Ezek közé tartozik a szolgáltatás helye, az ügyfél eszközök, a megelőző karbantartás, a munkafolyamat kezelése, az erőforrások kezelése, a termékkészlet, az ütemezés és intézkedés, a mobilitás, az együttműködés, az ügyfélszámlázás és az elemzés.

Álljanak az ügyfelei minden interakció középpontjában!

Az optimalizált feladatkiosztástól a megelőző karbantartás alkalmazásával bezárólag a modul minden olyan eszközt biztosít, amelyre csapatainak szüksége lehet.

Optimalizált feladatkiosztás

Optimalizált feladatkiosztás

Biztosítsa a megfelelő eszközöket, hogy segítse csapatát a feladatkiosztásban és az erőforrások megfelelő elosztásában. A helyszíni informatikai támogatási megoldásban különböző eszközök állnak rendelkezésre a helyszíni támogató munkatársak és diszpécserek számára. A rendszer egy automatizált eszközt is tartalmaz a kiszállások ütemezéséhez, hogy a munkatársak a lehető legtöbb ügyfelet tudják felkeresni egy nap alatt.
Szolgáltatási megállapodások

Szolgáltatási megállapodások

Tegye könnyebbé az összes szolgáltatási megállapodás, így a rendszeres szervizhívások és szerződések, a telepített termékek és garanciák kezelését – az összes ügyfél és felhasználási hely között. A helyszíni informatikai támogatás kezelését biztosító eszközök segítségével javítható a szolgáltatás minősége, és könnyebben felmérhető, hogy hogyan érhető el még magasabb bevétel.
Készletgazdálkodás

Készletgazdálkodás

Biztosítson csapata számára minden eszközt a különböző helyszíneken, így raktárokban, depókban és kamionokban lévő készletei kezeléséhez. A valósidejű információszolgáltatásnak megfelelően a készletadatok mindig pontosan tükrözik a valóságot, így könnyebben nyomon követheti vevőszolgálati célú raktárkészletét, hogy kevesebb készletleírásra legyen szükség, és jobb előrejelzéseket készíthessen.
Mobil alkalmazás

Mobil alkalmazás

Tegye jövedelmezőbbé technikusai munkáját, és natív mobil alkalmazások segítségével biztosítsa, hogy hozzáférhessenek valósidejű és offline adatokhoz is. Így, függetlenül attól, hogy milyen eszközt használnak, mindig rendelkezésükre áll majd az ügyféllel kapcsolatos minden adat és iránymutatás, amire szükségük lehet. Az adminisztrátorok pedig központilag kezelhetik az összes felhasználót és eszközt.
Összekapcsolt eszközök

Összekapcsolt eszközök

Ne küldje ki feleslegesen technikusait, és takarítson meg költségeket. A helyszíni informatikai támogatást kezelő eszközök segítségével lehetősége lesz a különböző problémák távoli felismerésére, elhárítására és megoldására. A hálózatba kapcsolt eszközök segítségével kiszálláskor is könnyebben felismerhetik és megoldhatják a problémákat – még mielőtt az ügyfelek akár csak tudomást szereznének róluk.
Ügyfélkommunikáció

Ügyfélkommunikáció

Az ügyfélportál használatával – a Glympse és a Twilio APIs alkalmazásokkal kiegészülve –, az ügyfelek teljes képet kaphatnak az esetükről, élő térképen, fényképpel követhetik nyomon a feléjük tartó technikust, és SMS, illetve telefon-értesítést is kérhetnek.

Mikor érdemes elgondolkodnia egy Field Service alkalmazás bevezetésén?

  • Ha nehezen áttekinthető és előre tervezhető, hogy a szerviz-mérnököknek mikor hova kell kiszállni
  • Ha nehezen szervezhető át ha a helyszíni munkákban változás történik
  • Ha túl sok papírmunkát jelent a kiszállás során történt munka adminisztrálása
  • Ha az adminisztráció nem rögtön a munkavégzés részeként történik, hanem utólagosan, plusz munkát és időt felemésztve
  • Ha a szervíz mérnököknek nincs a kezékben mobil alklamazás, ahol valós időben tudják az adminisztrációt elvégezni
  • Ha nehezen lehet csak áttekinteni, hogy egy partnernél milyen múltbeli karbantartások voltak és mik várhatók a jövőben
  • Ha nehezen megállapítható, hogy partnerenként mennyire profitábilis a szervíztevékenység
  • Ha a szervíz technikusok nem egy egységes, standardizált folyamat mentén dolgoznak és emiatt nehezen visszakövethetők a szervízmunkák

Vállalatirányítás – a Microsoft támogatásával

Termelékenység

integrálható a Dynamics 365-tel, hogy csapata még jobb eredményeket érhessen el

Intelligencia

beépített intelligencia és betekintési lehetőségek a Dynamics 365-tel

Kiterjeszthetőség

integrálható a Dynamics 365-tel, hogy a fejlesztők könnyebben készíthessenek testre szabott beépülő alkalmazásokat


Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések