Dynamics 365 Business Central

A Dynamics 365 Business Central használatát a 10-250 alkalmazottal rendelkező cégek számára javasoljuk.

Kis és közepes méretű vállalkozásként is alkalmazzon teljeskörű vállalatirányítási és pénzügyi menedzsment megoldást. A pénzügyek területén használható Dynamics 365 modul segítségével már az első naptól kezdődően megkönnyítheti a rendelések, az eladások, a számlázás vagy éppen a jelentéskészítés folyamatát.

Részletekért görgessen tovább
  • Árajánlatok, számlázás, kifizetések

    A személyre szabott értékesítési árajánlatok, és a számlák kiállítása az Outlookból való kilépés nélkül is lehetséges. A pénzügy területén használható Dynamics 365 megoldással egyszerűen és automatikusan feldolgozhatja a kifizetéseket, összeegyeztetve azokat bankszámláival is. Így azonnal láthatóvá válnak a rég esedékes számlák és a sürgős követelések.
  • Beszerzés

    Az ellátási lánc menedzsment rendszerben dinamikusan frissülnek a készletszintek az automatizált rendelés és adatokra épülő előrejelzések használatával. A beépített prediktív intelligencia segítségével értékesítési előrejelzéseket készíthetők, a nyitott rendelések számon tartása és a forgalmazói átfutási idők nyomon követése segítségével – ezáltal is csökkentve a készlethiányokat.
  • Jelentéskészítés

    Javítsa általános pénzügyi gazdálkodási folyamatát, és alkosson teljes képet a könyvelési, értékesítési, beszerzési, készletgazdálkodási és ügyfélszolgálati részlegek pénzügyi adatairól. Érjen el jobb eredményeket, és adjon meg minden eszközt dolgozói számára, összekapcsolt folyamatok, prediktív analitika és valós idejű adatelérés formájában.

Dynamics 365 Finance and Operations, Enterprise Edition

A Dynamics 365, Enterprise Edition verziót a 250-nél több alkalmazottal rendelkező cégeknek ajánljuk.

A pénzügyi és működési folyamatok otimalizálhatók, a növekedés eléréséhez döntéseit naprakész információk alapján hozhatja meg- egy intelligens, modern üzleti applikáció segítségével!

Részletekért görgessen tovább

Gyártás

Intelligensebb munkavégzés az összekapcsolt vállalati műveletekkel.A Dynamics 365 a gyártást, termelést a következőkkel támogatja:
  • egyszerűsíti a gyártóterület irányítását;
  • felgyorsítja új termékek bevezetését;
  • rugalmas szállítási alternatívákat biztosít.

Dynamics 365 for Sales (CRM)

A Microsoft D365 for Sales megoldás az Ön rendelkezésére bocsátja azokat az eszközöket, amelyek segítségével a potenciális ügyfelekből valós ügyfelek válnak.

A Microsoft Dynamics 365 for Sales segítségével üzleti tevékenységének legfontosabb részét akár egy mobilalkalmazásról is irányíthatja bárhonnan, bármikor.

Részletekért görgessen tovább
  • Üzleti lehetőségek kezelése

    Az értékesítési lehetőségek és tevékenységek nyomon követése az első kapcsolatfelvételtől az üzlet lezárásáig.
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

    Minden kulcsfontosságú ügyféladat egy helyen van tárolva, minden információ könnyen áttekinthető.
  • Szolgáltatáskezelés

    A garancia-és szolgáltatási szerződések hatékony kezelése; az ügyfélhívások gyors regisztrálása és megválaszolása.
  • O365 integráció

    Az ügyfélkapcsolati adatok kezelése és karbantartása teljes Microsoft Outlook szinkronizációval.
  • Jelentés- és elemzéskészítés

    Részletes beszámoló készítése az értékesítési folyamat minden területén, ideértve az értékesítési előrejelzéseket, a folyamatok nyomon követését jelentéssablonok használatával.
Dynamics 365 - Modern munkahely

Modern munkahely

Microsoft Teams: Az Office 365 hatékony csapatmunkát segítő modulja

Részletekért görgessen tovább

  • Hatékony kommunikáció a csapatok között

    A csapatok több szálon futó és később is visszakereshető üzenetváltást folytathatnak, így mindig mindenki ismerheti a dolgok állását. A felhasználók kezdeményezhetnek privát és csoportos csevegést is, megoszthatnak, tárolhatnak fájlokat, és társszerzőként dolgozhatnak együtt másokkal.

  • Online értekezletek

    A Microsoft Teams mindenféle értekezlet lebonyolítására alkalmas, legyen szó akár csapatértekezletről, akár élő videóközvetítésről, vagy akár a konferenciahívásokba való betárcsázásról. Próbálja ki Ön is a Microsoft Teams-értekezleteket számítógépen, mobileszközön vagy Skype-konferenciarendszeren, HD-felbontású videóátvitellel.

  • Integrált Office 365-appok

    A beépített Office 365-appokkal könnyen elérhető egyebek között a SharePoint, a OneNote, a PowerBI és a Planner.

  • A munkaterület testreszabása és kibővítése

    Appokkal egészítheti ki munkaterületét, hogy egy helyen érhessen el minden eszközt és szolgáltatást, amire a napi munkájához szüksége van.

  • Nagyvállalati szintű biztonság és megfelelőség

    Teljes körű biztonság, felügyelet és megfelelőség alakítható ki, minderről az Office 365 igény szerinti skálázhatósága és kezelhetősége gondoskodik.

Dynamics 365 - Technológia

Technológia

Miért az Azure a megfelelő választás?

A Microsoft Azure felhőszolgáltatások állandóan bővülő gyűjteménye, amely segítséget nyújt cégének üzleti céljai elérésében. Szabadságot biztosít alkalmazások létrehozásában, kezelésében és üzembe helyezésében nagy méretű, globális hálózat használatával, melyhez a saját, már megszokott eszközeit és keretrendszereit használhatja.

Részletekért görgessen tovább

Miért az Azure a megfelelő választás?

Hatékony

A száznál is több teljes körű szolgáltatás segítségével gyorsabban juttathatja el az egyes funkciókat a felhasználókhoz, és csökkentheti a piacra jutási időt.

Hibrid

A piac egyetlen konzisztens hibrid felhőjének segítségével bárhol fejleszthet és telepíthet. Az Azure Stackkel a helyszínre is kiterjesztheti az Azure szolgáltatását.

Intelligens

Intelligens alkalmazásokat hozhat létre hatékony adat- és mesterségesintelligencia-szolgáltatásokkal.

Megbízható

Csatlakozhat a startupokhoz, a kormányzatokhoz és a Fortune 500-as cégek 90%-ához, melyek már most is a Microsoft Cloud platformot használják.

Azure-megoldások

IoT-szolgáltatások

A digitális átalakulás előmozdítása, kiaknázatlan adatok gyűjtése és új eredmények felkutatása eszközei, készletei és érzékelői összekapcsolásával.

Azure-beli Dynamics

Az üzleti növekedés fenntartása az ERP nyújtotta szolgáltatások és felhőszolgáltatások egyesítésével. Megalapozottabb döntéseket hozhat, gyorsabban áttervezheti az üzleti folyamatokat és fenntarthatja az üzleti növekedést a Microsoft Azure platformon, illetve arra készült felhőalapú ERP megoldás használatával – egyesítve az ERP, üzletiintelligencia-, infrastruktúra-, számítási és adatbázis-szolgáltatásokat.

Biztonsági mentés és archiválás

Adatait és alkalmazásait bárhol védheti a költséges szolgáltatáskiesések elkerülése érdekében.

Hibrid felhőalkalmazások

Az alkalmazásai azonos módon fejleszthetők és helyezhetők üzembe, akár az Azure-ban, akár az Azure Stackben futnak majd, így maximalizálható a hatékonyság és érzékelői összekapcsolásával.

Üzleti intelligencia

Ösztönözze a jobb és gyorsabb döntéshozatalt az adatok tisztább képet nyújtó elemzéseivel.

Azure-beli SharePoint

A költséghatékony infrastruktúrának köszönhetően gyorsan üzembe helyezheti SharePoint-kiszolgálóit, és szükség szerint méretezheti őket.

Mobil

Bárhol, bármely eszközön elérheti ügyfeleit egyetlen mobilalkalmazás elkészítésével

Dynamics 365 - Folyamat

 

Folyamat

A Dynamics 365 for Sales „folyamatközpontú”.De mit is jelent ez?

Az ügyfelekkel, potenciális ügyfelekkel csapatának minden tagja üzleti folyamatokon keresztül foglalkozik, ugyanazokat a szakaszokat és lépéseket teszik meg az egyes ügyféltevékenységeknél, a folyamat során összegyűjtik és beviszik a fontos adatokat. Az üzleti folyamatok segítenek abban, hogy követni tudjuk a gyakorlati tanácsokat, még a nem gyakran előforduló helyzetek kezelésére vonatkozóan is. Az üzleti folyamatok a Microsoft üzleti alkalmazási úgy támogatják, hogy nem kell ki-be lépni egyikből a másikba.

Részletekért görgessen tovább

Mire használhatók az üzleti folyamatok?

Egy üzleti folyamat útmutatót nyújt a felhasználóknak a munkafolyamat sikeres elvégzéséhez. A felhasználói folyamat a Dynamicsi 365 rendszerben testreszabható úgy, hogy a különböző biztonsági szerepkörrel rendelkező dolgozók olyan felhasználói élményt kapjanak, amely a legjobban megfelel a munkájuknak.
  • 1
    Kapcsolatfelvétel
  • 2
    Emailt küld
  • 3
    Kontaktok rögzítése
  • 4
    Ajánlatírás
  • 5
    Ajánlat véleményezés, kiegészítés
  • 6
    Ajánlat jóváhagyása
  • 7
    Ajánlat kiküldés
  • 8
    Ajánlatok tárolása
  • 9
    Ajánlat lekövetése
  • Kapcsolatfelvétel/kapcsolatépítés

    A Skype for Business alkalmazással online értekezleteket tarthat, melyeket egy hivatkozás elküldésével könnyedén megszervezhet, akár beszélgetés közben is új embereket léptethet be a hívásba. Rögzítheti az értekezleteket, megoszthatja a képernyőjét, és elláthatja jegyzetekkel a PowerPoint-bemutatókat.
  • Kontaktok, üzleti lehetőségek rögzítése, tárolása

    A Microsoft D365 for Sales megoldás az Ön rendelkezésére bocsátja azokat az eszközöket, amelyek segítségével a potenciális ügyfelekből valós ügyfelek válnak, nő az ügyfelekhez kapcsolódó forgalom és profit, továbbá javul az ügyfelek elégedettsége. A Microsoft Dynamics 365 for Sales segítségével üzleti tevékenységének legfontosabb részét akár egy mobilalkalmazásról is irányíthatja bárhonnan, bármikor.
  • Dokumentumok (ajánlatok, szerződések, termékleírások ….) véleményezése

    A Microsoft Teams platform olyan digitális központ, amely egyetlen helyen gyűjti össze a beszélgetéseket, tartalmakat és alkalmazásokat. A Teams egyszerűvé teszi a csapatmunkát. Népszerű Office 365-ös appokkal (például Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint és Power BI) szerkesztheti közösen és oszthatja meg a fájlokat a kollégák között. A Teams egy teljes körű megoldás és online értekezletekhez. Hang-, video- és webes konferenciákat tarthat, és bárkivel cseveghet a szervezetén belül és kívül.
  • Jóváhagyási folyamatok

    A Flow alkalmazás segítségével összekapcsolhatók és automatikussá tehetők a szükséges munkafolyamatok. Az értesítések beállításával azonnal megoszthatók az üzleti információk. Jóváhagyási folyamatokat is létrehozhat, a különböző sablonok létrehozásával pedig megkönnyítheti az újabb folyamatok kiépítését. Az egyes folyamatokat mobileszközről is figyelhetők, felügyelhetők, a sablonok segítségéve egy pillanat alatt akár új folyamat is indítható.
  • Dokumentumok (ajánlatok, szerződések….) tárolása

    Az összes dokumentum, feladat és információ egy helyen tárolható. A különböző szintű jogosultságok beállításával a kollégák csak a szerepkörüknek megfelelő dokumentumokhoz férnek hozzá.
  • Kimutatások, riportok, statisztikák készítése

    A Microsoft Power BI egy üzleti analitikai szoftver, amellyel az adatok elemezhetők, a kimutatások pedig megoszthatók. Valós időben képes az adatok lekérésére a különböző platformokról, és a Power BI mobilalkalmazással az adatok gyakorlatilag bárhol és bármikor lekérdezhetők, megoszthatók. Az adatok interaktív diagramok, térképek és grafikonok segítségével mutathatók be az érintetteknek. Kiválóan integrálható a cég által használt egyéb szoftverekkel.

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések