Dynamics 365 Business Central
A Dynamics 365 Business Central használatát a 10-250 alkalmazottal rendelkező cégek számára javasoljuk.
Kis és közepes méretű vállalkozásként is alkalmazzon teljeskörű vállalatirányítási és pénzügyi menedzsment megoldást. A pénzügyek területén használható Dynamics 365 modul segítségével már az első naptól kezdődően megkönnyítheti a rendelések, az eladások, a számlázás vagy éppen a jelentéskészítés folyamatát.
- A személyre szabott értékesítési árajánlatok, és a számlák kiállítása az Outlookból való kilépés nélkül is lehetséges. A pénzügy területén használható Dynamics 365 megoldással egyszerűen és automatikusan feldolgozhatja a kifizetéseket, összeegyeztetve azokat bankszámláival is. Így azonnal láthatóvá válnak a rég esedékes számlák és a sürgős követelések.
Beszerzés
Az ellátási lánc menedzsment rendszerben dinamikusan frissülnek a készletszintek az automatizált rendelés és adatokra épülő előrejelzések használatával. A beépített prediktív intelligencia segítségével értékesítési előrejelzéseket készíthetők, a nyitott rendelések számon tartása és a forgalmazói átfutási idők nyomon követése segítségével – ezáltal is csökkentve a készlethiányokat.Jelentéskészítés
Javítsa általános pénzügyi gazdálkodási folyamatát, és alkosson teljes képet a könyvelési, értékesítési, beszerzési, készletgazdálkodási és ügyfélszolgálati részlegek pénzügyi adatairól. Érjen el jobb eredményeket, és adjon meg minden eszközt dolgozói számára, összekapcsolt folyamatok, prediktív analitika és valós idejű adatelérés formájában.
Dynamics 365 Finance and Operations, Enterprise Edition
A Dynamics 365, Enterprise Edition verziót a 250-nél több alkalmazottal rendelkező cégeknek ajánljuk.
A pénzügyi és működési folyamatok otimalizálhatók, a növekedés eléréséhez döntéseit naprakész információk alapján hozhatja meg- egy intelligens, modern üzleti applikáció segítségével!

Gyártás
- egyszerűsíti a gyártóterület irányítását;
- felgyorsítja új termékek bevezetését;
- rugalmas szállítási alternatívákat biztosít.
Dynamics 365 for Sales (CRM)
A Microsoft D365 for Sales megoldás az Ön rendelkezésére bocsátja azokat az eszközöket, amelyek segítségével a potenciális ügyfelekből valós ügyfelek válnak.
A Microsoft Dynamics 365 for Sales segítségével üzleti tevékenységének legfontosabb részét akár egy mobilalkalmazásról is irányíthatja bárhonnan, bármikor.

Üzleti lehetőségek kezelése
Az értékesítési lehetőségek és tevékenységek nyomon követése az első kapcsolatfelvételtől az üzlet lezárásáig.Kapcsolattartás az ügyfelekkel
Minden kulcsfontosságú ügyféladat egy helyen van tárolva, minden információ könnyen áttekinthető.Szolgáltatáskezelés
A garancia-és szolgáltatási szerződések hatékony kezelése; az ügyfélhívások gyors regisztrálása és megválaszolása.O365 integráció
Az ügyfélkapcsolati adatok kezelése és karbantartása teljes Microsoft Outlook szinkronizációval.Jelentés- és elemzéskészítés
Részletes beszámoló készítése az értékesítési folyamat minden területén, ideértve az értékesítési előrejelzéseket, a folyamatok nyomon követését jelentéssablonok használatával.
Modern munkahely
Microsoft Teams: Az Office 365 hatékony csapatmunkát segítő modulja
Részletekért görgessen továbbHatékony kommunikáció a csapatok között
A csapatok több szálon futó és később is visszakereshető üzenetváltást folytathatnak, így mindig mindenki ismerheti a dolgok állását. A felhasználók kezdeményezhetnek privát és csoportos csevegést is, megoszthatnak, tárolhatnak fájlokat, és társszerzőként dolgozhatnak együtt másokkal.
Online értekezletek
A Microsoft Teams mindenféle értekezlet lebonyolítására alkalmas, legyen szó akár csapatértekezletről, akár élő videóközvetítésről, vagy akár a konferenciahívásokba való betárcsázásról. Próbálja ki Ön is a Microsoft Teams-értekezleteket számítógépen, mobileszközön vagy Skype-konferenciarendszeren, HD-felbontású videóátvitellel.
Integrált Office 365-appok
A beépített Office 365-appokkal könnyen elérhető egyebek között a SharePoint, a OneNote, a PowerBI és a Planner.
A munkaterület testreszabása és kibővítése
Appokkal egészítheti ki munkaterületét, hogy egy helyen érhessen el minden eszközt és szolgáltatást, amire a napi munkájához szüksége van.
Nagyvállalati szintű biztonság és megfelelőség
Teljes körű biztonság, felügyelet és megfelelőség alakítható ki, minderről az Office 365 igény szerinti skálázhatósága és kezelhetősége gondoskodik.

Technológia
Miért az Azure a megfelelő választás?
A Microsoft Azure felhőszolgáltatások állandóan bővülő gyűjteménye, amely segítséget nyújt cégének üzleti céljai elérésében. Szabadságot biztosít alkalmazások létrehozásában, kezelésében és üzembe helyezésében nagy méretű, globális hálózat használatával, melyhez a saját, már megszokott eszközeit és keretrendszereit használhatja.
Miért az Azure a megfelelő választás?

Hatékony
Hibrid
Intelligens

Megbízható
Azure-megoldások
IoT-szolgáltatások
A digitális átalakulás előmozdítása, kiaknázatlan adatok gyűjtése és új eredmények felkutatása eszközei, készletei és érzékelői összekapcsolásával.
Azure-beli Dynamics
Az üzleti növekedés fenntartása az ERP nyújtotta szolgáltatások és felhőszolgáltatások egyesítésével. Megalapozottabb döntéseket hozhat, gyorsabban áttervezheti az üzleti folyamatokat és fenntarthatja az üzleti növekedést a Microsoft Azure platformon, illetve arra készült felhőalapú ERP megoldás használatával – egyesítve az ERP, üzletiintelligencia-, infrastruktúra-, számítási és adatbázis-szolgáltatásokat.
Biztonsági mentés és archiválás
Adatait és alkalmazásait bárhol védheti a költséges szolgáltatáskiesések elkerülése érdekében.
Hibrid felhőalkalmazások
Az alkalmazásai azonos módon fejleszthetők és helyezhetők üzembe, akár az Azure-ban, akár az Azure Stackben futnak majd, így maximalizálható a hatékonyság és érzékelői összekapcsolásával.
Üzleti intelligencia
Ösztönözze a jobb és gyorsabb döntéshozatalt az adatok tisztább képet nyújtó elemzéseivel.
Azure-beli SharePoint
A költséghatékony infrastruktúrának köszönhetően gyorsan üzembe helyezheti SharePoint-kiszolgálóit, és szükség szerint méretezheti őket.
Mobil
Bárhol, bármely eszközön elérheti ügyfeleit egyetlen mobilalkalmazás elkészítésével
Folyamat
A Dynamics 365 for Sales „folyamatközpontú”.De mit is jelent ez?
Az ügyfelekkel, potenciális ügyfelekkel csapatának minden tagja üzleti folyamatokon keresztül foglalkozik, ugyanazokat a szakaszokat és lépéseket teszik meg az egyes ügyféltevékenységeknél, a folyamat során összegyűjtik és beviszik a fontos adatokat. Az üzleti folyamatok segítenek abban, hogy követni tudjuk a gyakorlati tanácsokat, még a nem gyakran előforduló helyzetek kezelésére vonatkozóan is. Az üzleti folyamatok a Microsoft üzleti alkalmazási úgy támogatják, hogy nem kell ki-be lépni egyikből a másikba.
Mire használhatók az üzleti folyamatok?
- 1
Kapcsolatfelvétel - 2
Emailt küld - 3
Kontaktok rögzítése - 4
Ajánlatírás - 5
Ajánlat véleményezés, kiegészítés - 6
Ajánlat jóváhagyása - 7
Ajánlat kiküldés - 8
Ajánlatok tárolása - 9
Ajánlat lekövetése
Kapcsolatfelvétel/kapcsolatépítés
A Skype for Business alkalmazással online értekezleteket tarthat, melyeket egy hivatkozás elküldésével könnyedén megszervezhet, akár beszélgetés közben is új embereket léptethet be a hívásba. Rögzítheti az értekezleteket, megoszthatja a képernyőjét, és elláthatja jegyzetekkel a PowerPoint-bemutatókat.Kontaktok, üzleti lehetőségek rögzítése, tárolása
A Microsoft D365 for Sales megoldás az Ön rendelkezésére bocsátja azokat az eszközöket, amelyek segítségével a potenciális ügyfelekből valós ügyfelek válnak, nő az ügyfelekhez kapcsolódó forgalom és profit, továbbá javul az ügyfelek elégedettsége. A Microsoft Dynamics 365 for Sales segítségével üzleti tevékenységének legfontosabb részét akár egy mobilalkalmazásról is irányíthatja bárhonnan, bármikor.Dokumentumok (ajánlatok, szerződések, termékleírások ….) véleményezése
A Microsoft Teams platform olyan digitális központ, amely egyetlen helyen gyűjti össze a beszélgetéseket, tartalmakat és alkalmazásokat. A Teams egyszerűvé teszi a csapatmunkát. Népszerű Office 365-ös appokkal (például Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint és Power BI) szerkesztheti közösen és oszthatja meg a fájlokat a kollégák között. A Teams egy teljes körű megoldás és online értekezletekhez. Hang-, video- és webes konferenciákat tarthat, és bárkivel cseveghet a szervezetén belül és kívül.Jóváhagyási folyamatok
A Flow alkalmazás segítségével összekapcsolhatók és automatikussá tehetők a szükséges munkafolyamatok. Az értesítések beállításával azonnal megoszthatók az üzleti információk. Jóváhagyási folyamatokat is létrehozhat, a különböző sablonok létrehozásával pedig megkönnyítheti az újabb folyamatok kiépítését. Az egyes folyamatokat mobileszközről is figyelhetők, felügyelhetők, a sablonok segítségéve egy pillanat alatt akár új folyamat is indítható.Dokumentumok (ajánlatok, szerződések….) tárolása
Az összes dokumentum, feladat és információ egy helyen tárolható. A különböző szintű jogosultságok beállításával a kollégák csak a szerepkörüknek megfelelő dokumentumokhoz férnek hozzá.Kimutatások, riportok, statisztikák készítése
A Microsoft Power BI egy üzleti analitikai szoftver, amellyel az adatok elemezhetők, a kimutatások pedig megoszthatók. Valós időben képes az adatok lekérésére a különböző platformokról, és a Power BI mobilalkalmazással az adatok gyakorlatilag bárhol és bármikor lekérdezhetők, megoszthatók. Az adatok interaktív diagramok, térképek és grafikonok segítségével mutathatók be az érintetteknek. Kiválóan integrálható a cég által használt egyéb szoftverekkel.
Tudjon meg többet
Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.
- 40+ országban bevezetett rendszerek
- 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
- 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte
Megosztás
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailben