Dynamics 365 Marketing

Dynamics 365 Marketing

Személyre szabott ügyfélutak szervezése minden érintkezési ponton a kapcsolatok erősítése és a hűség megszerzése érdekében

A marketingeseket arra ösztönzik, hogy gondolkodjanak a teljes ügyfélútról, és a szervezeten belül a végponttól-végpontig tartó ügyfélélmény javításáért szálljanak versenybe. Azt várják tőlük, hogy rugalmasabban reagáljanak a piaci körülményekre, hatékonyabbak legyenek a tartalomkészítésben, és mindezt jobb minőségben, nagyobb hatással és annak bizonyításával tegyék, hogy üzleti eredményeket érnek el. A Dynamics 365 Marketing segíthet Önnek abban, hogy ezeknek a kihívásoknak mindegyike teljesüljön.

Személyre szabott ügyfélélmény az AI segítségével

Személyre szabott ügyfélélmény az AI segítségével

A személyre szabás már nem luxus. Kritikus fontosságú, hogy növelje annak valószínűségét, hogy az ügyfelek először vásárolnak, újra vásárolnak, és ajánlják termékeit vagy szolgáltatásait másoknak. A személyre szabottság növeli az esélyét ennek. A jelentős növekedéssel rendelkező vállalatok általában nagyobb arányban használják a személyre szabott marketinget.

A tartalomra, csatornákra, ügyfélszegmentációra és elemzésekre vonatkozó, mesterséges intelligencia által vezérelt ajánlások segítségével a meglátásokat releváns cselekvéssé alakíthatja.

Zökkenőmentes élmények kialakítása az együttműködés révén

Zökkenőmentes élmények kialakítása az együttműködés révén

Használja a beépített funkciókat az osztályok között az együttműködéshez és a teljes ügyfélút során való részvételhez.

Soha nem látott rugalmasságot biztosít az emberek, osztályok és alkalmazások közötti egyszerű együttműködéshez, az ügyfélinterakciók személyre szabásához a teljes ügyfélút során, valamint az egyéni élmények megtervezéséhez a fontos pillanatokban, a valós idejű ügyfélút-hangszerelésnek köszönhetően.

Gyorsabban nyerjen ügyfeleket és szerezzen hűséget

Gyorsabban nyerjen ügyfeleket és szerezzen hűséget

Szervezze az ügyfélutakat a marketing, az értékesítés, a kereskedelem és a szolgáltatási csapatok között, hogy holisztikus ügyfélélményt nyújtson.

Nyerje el gyorsabban ügyfelei hűségét

Lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel egyéni hangon, a személyes kapcsolatépítés és üzletének növekedése érdekében.

Mesterséges intelligencia

Mesterséges intelligencia

  • Valós idejű, ügyfélvezérelt élmények
  • AI által ajánlott csatornák
  • Kísérletezés és optimalizálás
Ügyfélélmény

Ügyfélélmény

  • Tervezzen zökkenőmentes ügyfélútat
  • B2C és B2B marketing
  • Többcsatornás tartalom gyártás
Együttműködés

Együttműködés

  • Együttműködés a Teams integrációval
  • Alkalmazások közötti triggerek meghatározása
  • Microsoft Teams-en szervezett kapcsolatépítő események

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések