
Dynamics 365 Marketing
Személyre szabott ügyfélutak szervezése minden érintkezési ponton a kapcsolatok erősítése és a hűség megszerzése érdekében
A marketingeseket arra ösztönzik, hogy gondolkodjanak a teljes ügyfélútról, és a szervezeten belül a végponttól-végpontig tartó ügyfélélmény javításáért szálljanak versenybe. Azt várják tőlük, hogy rugalmasabban reagáljanak a piaci körülményekre, hatékonyabbak legyenek a tartalomkészítésben, és mindezt jobb minőségben, nagyobb hatással és annak bizonyításával tegyék, hogy üzleti eredményeket érnek el. A Dynamics 365 Marketing segíthet Önnek abban, hogy ezeknek a kihívásoknak mindegyike teljesüljön.
Személyre szabott ügyfélélmény az AI segítségével
A személyre szabás már nem luxus. Kritikus fontosságú, hogy növelje annak valószínűségét, hogy az ügyfelek először vásárolnak, újra vásárolnak, és ajánlják termékeit vagy szolgáltatásait másoknak. A személyre szabottság növeli az esélyét ennek. A jelentős növekedéssel rendelkező vállalatok általában nagyobb arányban használják a személyre szabott marketinget.
A tartalomra, csatornákra, ügyfélszegmentációra és elemzésekre vonatkozó, mesterséges intelligencia által vezérelt ajánlások segítségével a meglátásokat releváns cselekvéssé alakíthatja.
Zökkenőmentes élmények kialakítása az együttműködés révén
Használja a beépített funkciókat az osztályok között az együttműködéshez és a teljes ügyfélút során való részvételhez.
Soha nem látott rugalmasságot biztosít az emberek, osztályok és alkalmazások közötti egyszerű együttműködéshez, az ügyfélinterakciók személyre szabásához a teljes ügyfélút során, valamint az egyéni élmények megtervezéséhez a fontos pillanatokban, a valós idejű ügyfélút-hangszerelésnek köszönhetően.
Nyerje el gyorsabban ügyfelei hűségét
Lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel egyéni hangon, a személyes kapcsolatépítés és üzletének növekedése érdekében.

Mesterséges intelligencia
- Valós idejű, ügyfélvezérelt élmények
- AI által ajánlott csatornák
- Kísérletezés és optimalizálás

Ügyfélélmény
- Tervezzen zökkenőmentes ügyfélútat
- B2C és B2B marketing
- Többcsatornás tartalom gyártás

Együttműködés
- Együttműködés a Teams integrációval
- Alkalmazások közötti triggerek meghatározása
- Microsoft Teams-en szervezett kapcsolatépítő események
Tudjon meg többet
Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.
- 40+ országban bevezetett rendszerek
- 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
- 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte
Megosztás
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailben