Webinár: Miért éri meg most Business Centralra váltani?

Regisztráljon a október 13-i webinárunkra!

Szeretne többet megtudni arról, hogy miért érdemes Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerről Business Centralra váltani? Ezen a webináron összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat! Regisztráljon és tudjon meg többet! Időpont: október 13. 13:00 - 14:00

Regisztrálok!

Megérkezett a Business Central!

Megérkezett a Business Central!

Új köntösben a Dynamics NAV

A korábban Navision, majd Microsoft Dynamics NAV néven ismert ERP rendszer 19 éve van a piacon és a Microsoft egyik legdinamikusabban fejlődő terméke. A Business Central elődje minden képességével rendelkezik, viszont felhő alapú megoldásként bárhonnan elérhető, és telepített és hibrid verzióként is használható!

Ismerje meg a Microsoft Dynamics NAV és a Dynamics 365 Business Central funkcionális különbségeit!

Próbálja ki most a Microsoft legújabb vállalatirányítási rendszerét! 30 napig ingyenes hozzáférés magyar teszt adatbázissal!

A Business Central előnyei

Mi a COSMO CONSULT-nál hiszünk benne, hogy a Business Central egy kiforrott és jól bevált rendszer, ami minden magyar kis és középvállalat számára egy racionális választás, ha fejlődni szeretne és ebben a digitalizációt támogató eszköznek tekinti.

Gyors bevezetés
A Business Central széleskörű funkcionalitása miatt sokkal kevesebb testreszabást igényel, így akár 1-2 hónap alatt bevezethető.
Folyamatos frissítés
A Microsoft évente két hullámban frissíti a rendszert. Ezzel cége mindig hozzáfér a Microsoft legújabb technológiai újdonságaihoz!
Teljeskörű funkcionalitás
Minden az előző verzió legjobb funkcióit ötvözi a pénzügyek, logisztika, raktározás és az értékesítési folyamatok terén.

Business Central termékismertető

Business Central termékismertető

Letöltés!

A Microsoft a kis- és középvállalatoknak szóló ERP megoldását a Dynamics NAV-ot felhő alapokra helyezte, és a Dynamics 365 család legfrissebb tagjaként Business Central néven vezeti be a magyar piacra. Ha új ERP rendszer implementálásán gondolkozik, érdemes felírni a listájára a Business Central-t. Mi pedig, hogy segítsünk a választásban részletesen összegyűjtöttünk minden funkciót, ami naggyá teszi a Business Centralt!

Magyar nyelvű verzió

Magyar nyelvű verzió

Mi készítettük a magyar lokalizációt!

A Business Central magyar lokalizációja a magyar nyelven kívül több, mint 25 extra funkciót is tartalmaz pl. házipénztár, online számla kapcsolat a NAV felé, bejövő számlák lekérése a NAV-tól stb.

Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy az elmúlt években komoly erőforrásokkal tudtuk támogatni a Microsoftot és a HRP-t abban, hogy a Business Central a magyar jogszabályoknak megfelelően itthon is elérhetővé váljon a magyarországi cégek számára. Az alábbiakban összefoglaltuk a lokalizáció legfontosabb funkcióit.

Töltse le az e-bookot, és tudja meg milyen extra funkciókat tartalmaz a Business Central lokalizációja a magyar nyelven túl!

A Microsoft Dynamics NAV és a Dynamics 365 Business Central funkcionális összehasonlítása

A Microsoft Dynamics NAV és a Dynamics 365 Business Central funkcionális összehasonlítása

Letöltés!

Ha egymással összehasonlítva szeretnénk megvizsgálni a Microsoft Dynamics NAV (Navision) és a Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszereket, akkor érdemes a különböző korábbi Dynamics NAV verziók funkcióit tételesen listába rendezni és ezek alapján összehasonlítani a Business Centrallal. Ebben az e-bookban összegyűjtöttük a legfontosabb funkciókat, amik megkülönböztetik a két vállalatirányítási rendszert.

Business Central: Teljeskörű megoldás vállalatának

Egyszerűsítse le a folyamatokat, hozzon okosabb döntéseket, és álljon növekedési pályára!

Pénzügy

Pénzügy

A pénzügyi stabilitás legalább annyira döntő szerepet játszik a KKV-k életében mint a nagyvállalatoknál. Legyen szó akár a napi ügymenetről, akár váratlan kihívásokat támasztó helyzetekről és beruházásokról, elengedhetetlenül fontos, hogy egy megbízható pénzügyi elszámolási rendszer segítse a munkát. A Business Central minden olyan könyvelési funkciót biztosít, amelyekre szüksége lehet a megalapozott döntéshozatalhoz.
Raktárkezelés

Raktárkezelés

A raktár az egyik legfontosabb és legnagyobb költségintenzitású létesítménye egy vállalatnak. A Business Central használatával csökkenthetők a tárolási költségek és magas szintű rendelkezésre állás biztosítható a kiszállításokhoz. A rendszer számos lehetőséget biztosít raktárkezelési feladatainak szerves integrálására a vállalat teljes ellátási láncába, és konkrét megoldásokat biztosít, amelyekkel javíthatja raktárkapacitásának kihasználtságát.
Értékesítés

Értékesítés

Elengedhetetlen, hogy az értékesítési feladatok szervesen beépüljenek az árukezelésbe és a pénzügyi gazdálkodásba. A Business Central minden értékesítési követelményt kielégít, az ajánlatadástól a számlázásig, beleértve az ügyfélspecifikus eladási árak és feltételek meghatározását, a bizonylatok iktatását, valamint az elemzéseket és értékeléseket is.
Projektmenedzsment

Projektmenedzsment

A Business Central eszközök széles skáláját biztosítja a projektmenedzsment, a részletes projekttervezés és -irányítás, valamint a projektek kontrolling feladatokhoz. A rendszer a projekt állapotával, jövedelmezőségével és erőforrás karakterisztikáival kapcsolatos valós idejű információkkal támogatja a hatékony döntéshozatalt. Állítson be adott projektekre érvényes árlistákat az egyes cikkekhez, költségeket a számlázáshoz, és tekintse át befejezetlen feladatait, illetve minden költségét és kifizetését, átláthatóan strukturált összefoglaló képernyőkön keresztül.

További funkciók

  • A rendszerbe beépülő Power BI lehetővé teszi az egyének és a felhasználói csoportok számára, hogy adataikat és alkalmazásaikat összekapcsolva gyorsan naprakész információkhoz jussanak.
  • Egyszerűsítse a könyvelési folyamatokat és tartsa kézben a szervezet pénzügyeit! A rendszer minden folyamatot egy helyen kezel biztonságban: követeléskezelés, tárgyi eszközök, banki kapcsolatok és sok más.
  • Tegye rendbe a projekteket is! A vállalatnál futó párhuzamos projektek összehangolását a Business Central rendszerével támogathatja. A projekteken előre megtervezheti az erőforrásokat és a költségeket, ráadásul folyamatosan szemmel tarthatja a projekteket vizualizált riportok formájában.
  • Új lehetőségek nyílnak meg a különböző osztályok közötti együttműködésre. Az egységes rendszernek köszönhetően egy felületen kezelhetők a marketing kampányok, a sales folyamatok, a szerződések kezelése és az ügyfelek támogatása. Dolgozzon hatékonyabban és tegye elégedettebbé ügyfeleit!
  • A rendszer segít a kereslet kiszolgálásában, és a teljes folyamatra kiterjedően betekintést nyújt az anyagok költségével és felhasználásával kapcsolatos adatokba. Segít az áruk és a raktárhelyek kezelésében, a költségek és a veszteségek csökkentésében, valamint a raktározás ellenőrzésében.
  • Beszerzési folyamatait is kíválóan támogatja a Business Central! Az igénylések, jóváhagyások, kifizetések és további teendők is egységes folyamatok mentén, egy átfogó rendszeren keresztül tudnak megvalósulni. A Business Centralban költségkeretek és keretszerződések kezelésére is van lehetőség a szervezeti egységes és/vagy a munkavállalók szintjén is, ennek megfelelően a beszerzések értéke megfelelő kereteken belül tartható.
Business Central vállalatirányítási rendszert vezetett be a Moltech Kft.

Business Central vállalatirányítási rendszert vezetett be a Moltech Kft.

Nagy örömünkre szolgál, hogy megoszthatjuk ügyfelünk, a Moltech Kft. sikeres Business Central bevezetésének történetét! Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a projekten és mi is hozzájárulhattunk ahhoz, hogy egy agilis magyar cég hatékonyabban tudja kihasználni a Microsoft technológiákban rejlő lehetőségeket! Aki szeretné megtudni, hogy milyen összetevői vannak egy vállalatirányítási rendszer sikeres bevezetésének az kattintson a videóra!

Miért érdemes a KKV-knak a felhőből működtetni a cégeiket?

  • Rugalmas havidíj: a felhasználók száma rugalmasan alakítható az üzletmenethez, a havidíjas konstrukció a cash flow-t sem terheli le.
  • Folyamatos hozzáférés a legújabb technológiákhoz: a felhős rendszer automatikusan a legújabb technológiákat biztosítja.
  • IT erőforrás nélküli üzemeltetés: egyszerű bevezetés és használat - alacsony bevezetési idő és költség.
  • Biztonságosabb üzemeltetés: a legmagasabb szintű biztonság váratlan problémákkal (pl. adatvesztés, zsarolóvírusok) szemben.

Hogyan érhető el a Business Central?

Telepített, on-premise
A telepített megoldás esetében a cég saját hardverein és szerverein van telepítve az ERP rendszer, amit az ügyfél informatikai csapata menedzsel.
Hibrid
Az hibrid ERP rendszer a felhős és telepített modell előnyeit ötvözi, ahol kevesebb ERP testre szabás mellett, de több külső alkalmazással indul a rendszer.
Felhős
Az ERP rendszert és az ehhez tartozó adatbázisokat és a kapcsolódó adatokat az interneten keresztül érheti el. A gyakorlatban havidíjas szolgáltatásként veheti igénybe.

Dynamics 365 Business Central üzemeltetési lehetőségek

Dynamics 365 Business Central üzemeltetési lehetőségek

Egy termék, három opció

Az ERP piac összes terméke közül a Dynamics 365 Business Central azért is egyedülálló, mert lehetőséget biztosít arra, hogy ugyanazt a megoldást három különböző változatban vehesse igénybe: helyi telepítéssel az ügyfélnél, szolgáltatott szoftverként a COSMO-tól vagy a Microsoft nyilvános felhőjén keresztül.

Dynamics 365 Business Central billentyűparancsok

Dynamics 365 Business Central billentyűparancsok

Szeretne időt spórolni a Dynamics 365 Business Central használata során?

Ebben a dokumentumban összegyűjtöttük a leghasznosabb billentyűparancsokat, amelyek megkönnyíthetik a mindennapi munkáját.

További Business Central előnyök

  • A jól bevált Microsoft Dynamics NAV megoldásban megszokott funkciók teljes skálája
  • A legmodernebb Microsoft technológia – első lépés a digitális átállás felé vezető úton
  • Az összes vállalati feladat kezelése, beleértve a pénzügyet, a beszerzést, az értékesítést, a szervizfeladatokat és az ellátási lánc menedzsmentet is
  • Szervesen integrált működés az Office 365, a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Power BI rendszerekkel
  • Állandóan naprakész az automatikus frissítéseknek köszönhetően
  • Könnyen testre szabható és bővíthető havidíjas konstrukció
  • Mobiltechnológia: Laptopra, táblagépre és okostelefonra is optimalizált interfészek
  • Átfogó kép a vállalatról, integrált jelentéskészítő eszközök segítségével
  • AI (mesterséges intelligencia) funkciók előrejelzésekhez, likviditási, rendelési és értékesítési tervezéshez

Business Central tudásbázis

Itt minden fontos információt összegyűjtöttünk!

Business Central demo! Próbálja ki élőben!

Teljes funkcionalitás, 30 napig ingyen!

A felhőből és telepített verzióban is elérhető Business Central jelentősebb egyszeri beruházás nélkül biztosítja egy integrált ügyviteli rendszer legmodernebb funkcionalitását a hazai KKV-k számára. Az alábbi magyar nyelvű demó környezetet 30 napig a felhőből fogja tudni elérni.

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések


Kapcsolódó blogposztok