Megérkezett a Dynamics Business Central!

Megérkezett a Dynamics Business Central!

Új köntösben a Dynamics NAV

A korábban Navision, majd Microsoft Dynamics NAV néven ismert ERP rendszer 19 éve van a piacon és a Microsoft egyik legdinamikusabban fejlődő terméke. A Business Central elődje minden képességével rendelkezik, viszont felhő alapú megoldásként bárhonnan elérhető, és telepített és hibrid verzióként is használható!

Próbálja ki most a Microsoft legújabb vállalatirányítási rendszerét! 30 napig ingyenes hozzáférés magyar teszt adatbázissal!

A Business Central előnyei

Mi a COSMO CONSULT-nál hiszünk benne, hogy a Business Central egy kiforrott és jól bevált rendszer, ami minden magyar kis és középvállalat számára egy racionális választás, ha fejlődni szeretne és ebben a digitalizációt támogató eszköznek tekinti.

gyors-bevezetes
Gyors bevezetés
A Business Central széleskörű funkcionalitása miatt sokkal kevesebb testreszabást igényel, így akár 1-2 hónap alatt bevezethető.
folyamatos-frissites
Folyamatos frissítés
A Microsoft évente két hullámban frissíti a rendszert. Ezzel cége mindig hozzáfér a Microsoft legújabb technológiai újdonságaihoz!
teljeskoru-funkcionalitas
Teljeskörű funkcionalitás
Minden az előző verzió legjobb funkcióit ötvözi a pénzügyek, logisztika, raktározás és az értékesítési folyamatok terén.

További előnyök

  • A jól bevált Microsoft Dynamics NAV megoldásban megszokott funkciók teljes skálája
  • A legmodernebb Microsoft technológia – első lépés a digitális átállás felé vezető úton
  • Az összes vállalati feladat kezelése, beleértve a pénzügyet, a beszerzést, az értékesítést, a szervizfeladatokat és az ellátási lánc menedzsmentet is
  • Szervesen integrált működés az Office 365, a Microsoft Dynamics CRM és a Microsoft Power BI rendszerekkel
  • Állandóan naprakész az automatikus frissítéseknek köszönhetően
  • Könnyen testre szabható és bővíthető havidíjas konstrukció
  • Mobiltechnológia: Laptopra, táblagépre és okostelefonra is optimalizált interfészek
  • Átfogó kép a vállalatról, integrált jelentéskészítő eszközök segítségével
  • AI (mesterséges intelligencia) funkciók előrejelzésekhez, likviditási, rendelési és értékesítési tervezéshez
Business Central termékismertető

Business Central termékismertető

Letöltés!

A Microsoft a kis- és középvállalatoknak szóló ERP megoldását a Dynamics NAV-ot felhő alapokra helyezte, és a Dynamics 365 család legfrissebb tagjaként Business Central néven vezeti be a magyar piacra. Ha új ERP rendszer implementálásán gondolkozik, érdemes felírni a listájára a Business Central-t. Mi pedig, hogy segítsünk a választásban részletesen összegyűjtöttünk minden funkciót, ami naggyá teszi a Business Centralt!

Magyar nyelvű verzió

Magyar nyelvű verzió

Mi készítettük a hivatalos magyar lokalizációt!

Egy vállalatirányítási rendszer Magyarországon csak akkor vezethető be, ha fordításon túl tartalmazza a magyar törvények (pl. adó és számviteli szabályozás) által előírt funkciókat.

Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy az elmúlt években komoly erőforrásokkal tudtuk támogatni a Microsoftot abban, hogy a Business Central a magyar jogszabályoknak megfelelően itthon is elérhetővé váljon a legkisebb cégek számára is.

Teljeskörű megoldás vállalatának

Egyszerűsítse le a folyamatokat, hozzon okosabb döntéseket, és gyorsítsa fel a növekedést a Dynamics 365 Business Central segítségével

Pénzügy

Pénzügy

A pénzügyi stabilitás legalább annyira döntő szerepet játszik a KKV-k életében mint a nagyvállalatoknál. Legyen szó akár a napi ügymenetről, akár váratlan kihívásokat támasztó helyzetekről és beruházásokról, elengedhetetlenül fontos, hogy egy megbízható pénzügyi elszámolási rendszer segítse a munkát. A Business Central minden olyan könyvelési funkciót biztosít, amelyekre szüksége lehet a megalapozott döntéshozatalhoz.
Raktárkezelés

Raktárkezelés

A raktár az egyik legfontosabb és legnagyobb költségintenzitású létesítménye egy vállalatnak. A Business Central használatával csökkenthetők a tárolási költségek és magas szintű rendelkezésre állás biztosítható a kiszállításokhoz. A rendszer számos lehetőséget biztosít raktárkezelési feladatainak szerves integrálására a vállalat teljes ellátási láncába, és konkrét megoldásokat biztosít, amelyekkel javíthatja raktárkapacitásának kihasználtságát.
Értékesítés

Értékesítés

Elengedhetetlen, hogy az értékesítési feladatok szervesen beépüljenek az árukezelésbe és a pénzügyi gazdálkodásba. A Business Central minden értékesítési követelményt kielégít, az ajánlatadástól a számlázásig, beleértve az ügyfélspecifikus eladási árak és feltételek meghatározását, a bizonylatok iktatását, valamint az elemzéseket és értékeléseket is.
Projektmenedzsment

Projektmenedzsment

A Business Central eszközök széles skáláját biztosítja a projektmenedzsment, a részletes projekttervezés és -irányítás, valamint a projektek kontrolling feladatokhoz. A rendszer a projekt állapotával, jövedelmezőségével és erőforrás karakterisztikáival kapcsolatos valós idejű információkkal támogatja a hatékony döntéshozatalt. Állítson be adott projektekre érvényes árlistákat az egyes cikkekhez, költségeket a számlázáshoz, és tekintse át befejezetlen feladatait, illetve minden költségét és kifizetését, átláthatóan strukturált összefoglaló képernyőkön keresztül.

További funkciók

  • Valós idejű adatok egyszerű kinyerése a Business Central rendszeréből, melyek segítségével könnyen meghatározhatók a következő lépések. A Power BI lehetővé teszi az egyének és a felhasználói csoportok számára, hogy adataikat és alkalmazásaikat összekapcsolva gyorsan naprakész információkhoz jussanak.
  • Egyszerűsítse a könyvelési folyamatokat és tartsa kézben a szervezet pénzügyeit! A Business Central minden folyamatot egy helyen kezel biztonságban: követeléskezelés, tárgyi eszközök, banki kapcsolatok és sok más.
  • Tegye rendbe a projekteket is! A vállalatnál futó párhuzamos projektek összehangolását a Business Central rendszerével támogathatja. A projekteken előre megtervezheti az erőforrásokat és a költségeket, ráadásul folyamatosan szemmel tarthatja a projekteket vizualizált riportok formájában.
  • Új lehetőségek nyílnak meg a különböző osztályok közötti együttműködésre. Az egységes rendszernek köszönhetően egy felületen kezelhetők a marketing kampányok, a sales folyamatok, a szerződések kezelése és az ügyfelek támogatása. Dolgozzon hatékonyabban és tegye elégedettebbé ügyfeleit!
  • A Business Central segít a kereslet kiszolgálásában, és a teljes folyamatra kiterjedően betekintést nyújt az anyagok költségével és felhasználásával kapcsolatos adatokba. Segít az áruk és a raktárhelyek kezelésében, a költségek és a veszteségek csökkentésében, valamint a raktározás ellenőrzésében.
  • Beszerzési folyamatait is kíválóan támogatja a Business Central! Az igénylések, jóváhagyások, kifizetések és további teendők is egységes folyamatok mentén, egy átfogó rendszeren keresztül tudnak megvalósulni. A Business Centralban költségkeretek és keretszerződések kezelésére is van lehetőség a szervezeti egységes és/vagy a munkavállalók szintjén is, ennek megfelelően a beszerzések értéke megfelelő kereteken belül tartható.

Miért érdemes a KKV-knak a felhőből működtetni a cégeiket?

  • Rugalmas havidíj: a felhasználók száma rugalmasan alakítható az üzletmenethez, a havidíjas konstrukció a cash flow-t sem terheli le.
  • Folyamatos hozzáférés a legújabb technológiákhoz: a felhős rendszer automatikusan a legújabb technológiákat biztosítja.
  • IT erőforrás nélküli üzemeltetés: egyszerű bevezetés és használat - alacsony bevezetési idő és költség.
  • Biztonságosabb üzemeltetés: a legmagasabb szintű biztonság váratlan problémákkal (pl. adatvesztés, zsarolóvírusok) szemben.

Hogyan érhető el a Business Central?

telepitett
Telepített, on-premise
A telepített megoldás esetében a cég saját hardverein és szerverein van telepítve az ERP rendszer, amit az ügyfél informatikai csapata menedzsel.
hibrid
Hibrid
Az hibrid ERP rendszer a felhős és telepített modell előnyeit ötvözi, ahol kevesebb ERP testre szabás mellett, de több külső alkalmazással indul a rendszer.
felhos
Felhős
Az ERP rendszert és az ehhez tartozó adatbázisokat és a kapcsolódó adatokat az interneten keresztül érheti el. A gyakorlatban havidíjas szolgáltatásként veheti igénybe.

Próbálja ki a Business Centralt!

Teljes funkcionalitás, 30 napig ingyen!

A felhőből és telepített verzióban is elérhető Business Central jelentősebb egyszeri beruházás nélkül biztosítja egy integrált ügyviteli rendszer legmodernebb funkcionalitását a hazai KKV-k számára. Az alábbi magyar nyelvű demó környezetet 30 napig a felhőből fogja tudni elérni.

TOP 10 érv a felhős ERP mellett

TOP 10 érv a felhős ERP mellett

Blog post

A Business Central elérhető telepített és hibrid verzióban is, de 2020. május 12-én a Microsoft Magyarországon is piacra dobta a Business Central felhős (SaaS) verzióját is! Mi már számos Business Central bevezetésen vagyunk túl és azt látjuk, hogy minden korábbi funkció ebben a verzióban is elérhető, ráadásul nagyon sok egyéb előnnyel is jár.

Az alábbi blog postban összegyűjtöttük, hogy miért érdemes felhős ERP rendszerre váltani!

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések


Kapcsolódó blogposztok