Pörgesse fel értékesítését ügyfélportál segítségével!

Miért fontos egy jó ügyfélportál?

Mert ügyfelei számára egy kényelmes és felhasználóbarát megoldást biztosíthat, amely a nap 24 órájában segíti őket abban, hogy:

  • Leadják ajánlatkéréseiket vagy rendeléseiket,
  • Plusz szolgáltatásokat igényeljenek,
  • Kezelhessék szerződéseiket (aláírás, hiánypótlás stb.)
  • Megtekinthessék számláikat,
  • vagy akár szervíz-hibajegyeket adjanak le!

Ügyfélbemutató a Humvo Zrt-től!

Ügyfelünk Dombovári László (Humvo Zrt.) fogja megosztani Önnel a tapasztalatait az Ügyfélportál megoldásunkkal kapcsolatban, és ötleteket ad a fent felsorolt problémák megoldására.

Kiknek szól a webinar?

Minden B2B területen működő cégnek, akik:

  • Szeretnék növelni a meglévő ügyfeleikből származó bevételeiket,
  • Szeretnék biztonságos módon, értékes és hasznos információkkal ellátni ügyfeleiket,
  • Szeretnék a papír alapú megrendeléseiket és ajánlataikat digitális úton menedzselni,
  • Szeretnék a munkatársaik adminisztrációs terheit csökkenteni,
  • Szeretnék növelni az ügyfeleik elégedettségét és elköteleződését.

Hiszünk benne, hogy a megoldással cége jelentősen csökkentheti papír alapú folyamatait és növelheti meglévő ügyfeleiből származó bevételeit!

Nézze meg a webinárról készült felvételt most!

Webinar megtekintése most!
Ügyfélportál webinar