A gumiabroncs kereskedők ideális eszköze
Microsoft Dynamics TireAX
Kihívás
A megoldás
A gumiabroncs kis- és nagykereskedelem sajátos jellemzői tették szükségessé, hogy megalkossuk a Microsoft Dynamics TireAX-et. Teljes körű online elérhetőséggel és sajátos igényekre szabható felületével lehetővé teszi, hogy a különböző telephelyek, eltérő pénznemek, nyelvek és a sokrétű gazdasági folyamatok egy egységes, integrált, stratégiai lépésekhez teljes mértékben igazodni képes rendszerben legyenek jelen. Komoly segítséget jelent a folyamatok automatizálásával és a mutatók folyamatos mérésével.
Komplex rendszer a szerteágazó feladatok között
A gumiabroncs nagykereskedelem területén működő cégek specifikus elvárásainak is kiemelkedő szolgáltatást nyújt a Microsoft Dynamics AX rendszer, világszínvonalú informatikai fejlesztést tesz lehetővé, iparágra szabott funkciókkal.
A Microsoft Dynamics TireAX a gumiabroncs kis- és nagykereskedelem területén hatékonyan használható, integrált vállalatirányítási rendszer, amely többek között a szerteágazó gazdasági folyamatok, a nemzetközi környezet és a számos telephely összefogására is képessé teszi a vállalkozást. Emellett rugalmasan testre szabható, könnyen integrálható a mindennapi működésbe, online elérhetőségének köszönhetően pedig bárhonnan használható. Legyen szó analitikus elemzések iránti igényről, vezetői döntéstámogatásról vagy stratégiai tervezésről, a Microsoft Dynamics TireAX intelligens üzleti segítséget nyújt a folyamatok automatizálásával és a mutatók folyamatos mérésével.
Teljeskörű iparági megoldás
- Integrált vállalatirányítási megoldás
- Online elérhető korlátlan adatok
- Gazdálkodás és teljes ügyvitel átfogása
- Kereskedelmi kapcsolatok és marketing integrálása
- Egyszerre több nyelv és több pénznem használatának lehetősége
- Több vállalat és több telephely kezelése
- Speciális vállalati igényekhez történő igazíthatóság
- Egyszeri és egyszerű adatrögzítés, melyet a rendszer automatikusan aktualizál az analitikus nyilvántartásban és a kisegítő folyamatokban is
- Webáruház és távoli információelérés
- Gyors információáramlás az ügyfelek hatékony kiszolgálására
- Ügyfelek abroncsainak tárolására külön „hotel” funkció
- Keresőablak a szolgáltatások és termékek hatékony és gyors megtalálásához
- Kimenő és bejövő elemek valós időben történő kezelése
- Szervízelési időpontok egyeztetési lehetősége, munkarend nyilvántartása
- Valós idejű ügyfél-gépjármű ügyintézés, bármikor használható ügyféltörténettel
- Flottakezelés
- A gazdasági folyamatokból szerzett információk széleskörű, valós időben történő felhasználása
- Mérhetőség a vállalati működés minden területén
- Teljesítménymutatók mérése, automatikus elemezhetősége, összeillesztése a stratégiával, üzleti célokkal
- Döntési, beavatkozási pontok és feltételek meghatározásának támogatása
- Ügyfelek elégedettségének mérése
- Egyéni és csoportteljesítmények mérése, naprakész elemzése
- Hatékonyságnövelési eszközök
Ügyfelünk a Marso Kft.
A magyarországi gumiabroncspiac vezető kereskedője
A Marso a dinamikus fejlődést tűzte ki zászlajára, céljuk, hogy termékeik, szolgáltatásaik, értékesítési csatornáik és belső folyamataik a lehető legjobban szolgálják ezt a piaci növekedést. Olyan, a magas elvárást jelentő követelményeknek megfelelő informatikai rendszert kerestek, amely a gyorsaság, rugalmasság és internetes lehetőségek mellett munkatársaik számára is könnyebbséget hoznak a plusz terhek helyett.
Éppen ezért a COSMO CONSULT által kínált megoldás mellett döntöttek, és ennek köszönhetően a Microsoft Dynamics TireAX használatával folyamataik átláthatóbbá, hatékonyabbá, gördülékenyebbé váltak, amely hosszú távon is segíti a cég fejlődését.
Tudjon meg többet
Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.
- 40+ országban bevezetett rendszerek
- 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
- 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte
Megosztás
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailbenVisszajelzések
Ön szerint mi az iparág legfontosabb kihívása?