A gumiabroncs kereskedők ideális eszköze

Microsoft Dynamics TireAX

Kihívás

A gumiabroncs kereskedő cégek dinamikus fejlődése akkor tartható fenn, ha a vállalat valamennyi részterületét, a kereskedelmi, ügyviteli, pénzügyi folyamatokat és a marketinget fejlett vállalatirányítási rendszer fogja össze.

A kiélezett piaci versenyben legfontosabb a gyors információáramlás, és az, hogy a partnerek interneten keresztül bármikor, bárhonnan betekinthetnek a gumikereskedő készleteibe, tájékozódhatnak a termékekről, árakról, kedvezményekről, leadhatják rendeléseiket, azok állapotát nyomon tudják követni. Ehhez egy integrál és testreszabott rendszrre van szükségük.

A megoldás

A gumiabroncs kis- és nagykereskedelem sajátos jellemzői tették szükségessé, hogy megalkossuk a Microsoft Dynamics TireAX-et. Teljes körű online elérhetőséggel és sajátos igényekre szabható felületével lehetővé teszi, hogy a különböző telephelyek, eltérő pénznemek, nyelvek és a sokrétű gazdasági folyamatok egy egységes, integrált, stratégiai lépésekhez teljes mértékben igazodni képes rendszerben legyenek jelen. Komoly segítséget jelent a folyamatok automatizálásával és a mutatók folyamatos mérésével.

Komplex rendszer a szerteágazó feladatok között

A gumiabroncs nagykereskedelem területén működő cégek specifikus elvárásainak is kiemelkedő szolgáltatást nyújt a Microsoft Dynamics AX rendszer, világszínvonalú informatikai fejlesztést tesz lehetővé, iparágra szabott funkciókkal.

Könnyen, bárhonnan elérhető információk
Az online felületkezelés lehetővé teszi, hogy mindenki számára, földrajzi helytől függetlenül elérhetőek legyenek az aktuális információk.
Egyedi igényekre szabott megoldások
A rendszer teljesen személyre szabható, és a vállalat működése során megjelenő minden gazdasági, gazdálkodási folyamat és adat integráltan kezelhető.
Folyamatos elemzési lehetőségek
A feltöltött adathalmazból a rendszer képes a folyamatos elemzésre, így a valós idejű teljesítménymutatók lehetőséget kínálnak a vezetői döntések hatékonyabb meghozatalára.

A Microsoft Dynamics TireAX a gumiabroncs kis- és nagykereskedelem területén hatékonyan használható, integrált vállalatirányítási rendszer, amely többek között a szerteágazó gazdasági folyamatok, a nemzetközi környezet és a számos telephely összefogására is képessé teszi a vállalkozást. Emellett rugalmasan testre szabható, könnyen integrálható a mindennapi működésbe, online elérhetőségének köszönhetően pedig bárhonnan használható. Legyen szó analitikus elemzések iránti igényről, vezetői döntéstámogatásról vagy stratégiai tervezésről, a Microsoft Dynamics TireAX intelligens üzleti segítséget nyújt a folyamatok automatizálásával és a mutatók folyamatos mérésével.

Teljeskörű iparági megoldás


    • Integrált vállalatirányítási megoldás

    • Online elérhető korlátlan adatok

    • Gazdálkodás és teljes ügyvitel átfogása

    • Kereskedelmi kapcsolatok és marketing integrálása

    • Egyszerre több nyelv és több pénznem használatának lehetősége

    • Több vállalat és több telephely kezelése

    • Speciális vállalati igényekhez történő igazíthatóság

    • Egyszeri és egyszerű adatrögzítés, melyet a rendszer automatikusan aktualizál az analitikus nyilvántartásban és a kisegítő folyamatokban is


    • Webáruház és távoli információelérés

    • Gyors információáramlás az ügyfelek hatékony kiszolgálására

    • Ügyfelek abroncsainak tárolására külön „hotel” funkció

    • Keresőablak a szolgáltatások és termékek hatékony és gyors megtalálásához

    • Kimenő és bejövő elemek valós időben történő kezelése

    • Szervízelési időpontok egyeztetési lehetősége, munkarend nyilvántartása

    • Valós idejű ügyfél-gépjármű ügyintézés, bármikor használható ügyféltörténettel

    • Flottakezelés


    • A gazdasági folyamatokból szerzett információk széleskörű, valós időben történő felhasználása

    • Mérhetőség a vállalati működés minden területén

    • Teljesítménymutatók mérése, automatikus elemezhetősége, összeillesztése a stratégiával, üzleti célokkal

    • Döntési, beavatkozási pontok és feltételek meghatározásának támogatása

    • Ügyfelek elégedettségének mérése

    • Egyéni és csoportteljesítmények mérése, naprakész elemzése

    • Hatékonyságnövelési eszközök

Tudjon meg többet

Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.

image/svg+xml 24 órán belül feldolgozzuk kérését
  • 40+ országban bevezetett rendszerek
  • 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
  • 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések

Ön szerint mi az iparág legfontosabb kihívása?