Váltson magasabb fokozatba!
Microsoft Dynamics AX alapú raktárirányítási és szállítmányszervezési rendszer
Kihívás
Az autóalkatrész nagykereskedők számára elengedhetetlen, hogy rövid átfutási idővel legyenek képesek reagálni a vevői megrendelésekre. Ha piacvezetők, vagy a piac élmezőnyébe akarnak kerülni, a logisztika akadálytalan működtetése az egyik elsődleges feladatuk. Komoly kihívást jelentenek a nemzetközi viszonyok, a több száz egyidejűleg jelen lévő felhasználó és a roppant összetett és szerteágazó feladatok, ha nincs egy integrált rendszer, amelyik képes mindezt egyszerre kezelni, vagy ha a megfelelő támogatottság hiányában elvesznek a részletekben. Gondot okoz a nemzetközi és hazai jogszabályok frissen tartása.
A megoldás
Az autóalkatrész nagykereskedelem piacvezető cégeinek elsősorban a Microsoft Dynamics AX alapú raktárirányítási és szállítmányszervezési rendszerre van szüksége, amely a kimagasló mennyiségű napi tranzakció mellett is képes segíteni az üzleti tevékenységet. Kiemelten támogatja a kritikus logisztikai terület, emellett maradéktalanul ellátja a további, vállalati működéssel kapcsolatban felmerülő feladatokat, méghozzá az adott ország jogi- és gazdasági szabályozásainak megfelelően.
Kihagyhatatlan előnyök és piacvezető funkciók
Küldetésünknek tekintjük, hogy mindent megtegyünk Önért, piacvezető megoldást kínáljunk az autóalkatrész nagykereskedelem területén is, jelentősen megkönnyítve a logisztikai tevékenységeket.
Felismertük, hogy az autóalkatrész nagykereskedelem területén különösen fontosak a rövid átfutási idők, az összetett rendelések, a raktározási és kiszállítási feladatok. De még fontosabb, hogy Ön mindezt egy rendszerbe integrálva kezelhesse és különösebb nehézségek nélkül bonyolítsa a cége a napi tevékenységeit. A nemzetközi környezet is gyakran speciális megoldásokat kíván, ezért a Microsoft Dynamics rendszere számos innovatív megoldást és funkciót foglal magában.
- egy időben támogassa az iparágban kritikus logisztikai területet,
- a különböző országok jogszabályainak megfelelő, pénzügyi és könyvelési feladatokat is ellássa,
- több száz felhasználót tudjon egyidejűleg kezelni,
- raktári online vonalkódos eszközökkel, webes katalógus- és rendeléskezelővel segítse a cége tevékenységét,
- kimagasló mennyiségű napi tranzakciót kezeljen könnyedén.
Testreszabott iparági megoldás
- Akár több száz, egyidejű felhasználó kezelése
- Online vonalkódos rendszerek a ki-, illetve betárolási feladatokhoz
- Webes katalógus- és rendeléskezelő
- Akár napi többszöri vevői rendelések nyomon követése
- Különböző helyen tárolt és így kiszedett cikkek egybecsomagolásának, kiszállításának követése
- Gépkocsik indulási idejének folyamatos nyomon követése
- Feladatokhoz tartozó időkorlátozások kezelése
- A korábban implementált logisztikai rendszerhez történő kapcsolódás lehetősége
- Gyorsabb, kevesebb hibával történő rendelés összekészítés, egy ügyfél napi több rendelésének összevonása
- Szállítási túraútvonalak tervezése a leghatékonyabb módon
- Egy ügyféltől naponta több beérkező rendelés esetén is precíz rendeléskezelés
- Különböző országok jogszabályainak megfelelő pénzügyi és könyvelési feladatok ellátása
- Automatikus beszerzést generáló, interneten keresztüli önkiszolgáló vevői rendelés felvétel;
- A megrendelt alkatrészek lehető leggyorsabb, előre egyeztetett idejű szállítmányszervezése;
- A kiszedési feladatok végrehajtása során optimális területi és raktári dolgozói terhelést biztosító intelligens, irányított eszközökre kiadott raktári feladatok létrehozása, és automatikus kiosztás
Ügyfelünk az Autonet Csoport
Autóalkatrész nagykereskedelem területén a COSMO CONSULT első ügyfele az Autonet Csoport volt, mely az egyik legjelentősebb autó- és javítóipari szolgáltató csoportosulás. Az Autonet az elmúlt években egy roppant aprólékos disztribúciós rendszert épített ki: 861 útvonalon biztosítja 9000-nél is több ügyfél részére körülbelül 7 millió pótalkatrész célba juttatását.
Az Autonet Csoportnál a közös munkának köszönhetően 2010 januárjában sikeresen indult el a COSMO CONSULT által fejlesztett Microsoft Dynamics AX alapú iSCM™ integrált rendszer. A megbízó legfontosabb elvárása az volt, hogy a kiszedés és a csomagelőkészítés sebességét optimalizálják, és az alapterületre eső forgalmat jelentősen növeljék – mely elvárás maradéktalanul meg is valósult a COSMO CONSULT által kínált, specifikus igényekre szabott, intelligens rendszerrel.
Tudjon meg többet
Amennyiben szeretne többet megtudni, örömmel állunk rendelkezésére.
- 40+ országban bevezetett rendszerek
- 20 év tapasztalat Microsoft Dynamics rendszerek terén
- 40 000 felhasználó használja rendszereinket világszerte
Megosztás
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailbenVisszajelzések
Ön szerint mi az iparág legfontosabb kihívása?