Gemini – Használati útmutató
A Gemini jegykezelő rendszert használjuk ügyfeleink bejelentéseinek kezelésére, mind bevezetési projekteink tesztelési időszaka alatt, mind pedig a support tevékenység során.
Bejelentkezés

A Gemini használatához szükséges, hogy rendelkezzen egy felhasználóval a rendszerben. A felhasználókat minden esetben az XAPT hozza létre, így amennyiben új felhasználó létrehozása szükséges, lépjen kapcsolatba kollégáinkkal. A felhasználói azonosító és a jelszó birtokában a bejelentkezési felületről lehet belépni a rendszerbe. Mindezen információkat cégünk kapcsolattartó konzulense, vagy a projektvezető juttatja el a külső felhasználók részére.
A felhasználónév utal a felhasználó valódi nevére, míg a jelszó egy kis- és nagybetűk, valamint számok véletlenszerű sorrendjéből álló kód. A kezdeti jelszót az első belépést követően meg kell változtatni. Erre két lehetőség van:
- A bejelentkezési képernyőn, a bejelentkezési adatok megadására szolgáló mezők alatt a “Reset your password” mezőbe kell beírni az email címet, majd a Reset gombra nyomni. Ekkor a rendszer egy automatikus email üzenet küld, benne egy URL-el. Ezen a linken meg lehet adni a kívánt új jelszót. Ugyanakkor javasoljuk, hogy az első belépéskor a kapott jelszó használatát, és így annak leellenőrzését, hogy a belépés lehetséges.
- A másik megoldás, hogy a kapott jelszó segítségével a Geminibe belépve, a bal felső sarokban a nevére kattint. A felugró ablakon válassza ki a jelszó (password) fület, adja meg a kapott jelszót, majd az Ön által választott új jelszót, végül kattintson a mentés (save) gombra

Személyes beállítások
A saját profil a képernyő jobb felső sarkában a saját nevünkre kattintva érhető el.
A felugró ablak beállítások fülén adhatjuk meg, hogy:
- mely időzónában;
- milyen dátum formátummal;
- és milyen nyelven
- kívánjuk használni a rendszert.
A jelszó fülön saját jelszavunk megváltoztatására van lehetőség.
A riasztások fülön globálisan engedélyezhetjük, vagy megtilthatjuk, hogy a rendszer email értesítéseket küldjön nekünk (legfelső jelölő négyzet). Azt is megadhatjuk, hogy egyesével, vagy összevontan kérjük az értesítőket. A munkaterület figyelmeztetésekkel kapcsolatban további információ érhető el a Munkaterületek bemutatásánál.
Kezdőképernyő

A Dashboard a kezdőlap, amelyet a Geminibe belépve látunk (addig, ameddig az első workspace létre nem hozzuk). A bal felső sarokban található gombbal bármikor visszaléphetünk a Dashboard-ra.
A képernyő jobb felső sarkában található zöld „Hozzáad” (Add) gomb segítségével lehet új jegyeket (eseteket) rögzíteni, illetve saját munkaterületet (workspace) létrehozni.
A kettes címke alatt, a nevünkre kattintva érhetőek el a saját beállításaink. Itt van lehetőségünk új jelszó megadására, nyelvi és területi beállítások módosítására, a ránk vonatkozó értesítési beállítások megtételére.
E mellett a menü mellett található a kereső (3). A nagyítóra kattintva, majd a felugró mezőbe beütve a keresett jegy számát és entert ütve a keresett jegyre navigálhatunk. Ugyanitt nyílik lehetőség kulcsszavakra keresni is.
Ez alatt a felhasználói fiókra vonatkozó alapvetően információk találhatók:
- A létrehozott munkafelületek (workspace-ek) számra.
- A felhasználó által elérhető projektek száma.
- A felhasználó által létrehozott jegyek száma.
- Azon jegyek száma, amelyekhez a felhasználót hozzárendelték.
A képernyő további részei a fent említett csoportok részletezését tartlamazza. A bal oldalon felül azok a jegyek láthatók, amelyeket az adott felhasználóhoz rendeltek. (5)
Ez alatt a felhasználó által követett jegyek (7), alatta pedig az általa létrehozott jegyek találhatók.
Jobbra a felhasználó által elérhető projektek száma látható. (6) Bármely jegy sorszámára kattintva megnyílik az adott jegy adatlapja.
Az „Esetek” nézet

Az Esetek nézet a felső menüsávon, a Dashboard mellett választható ki. Itt egyben jelenik meg minden olyan jegy, amelyhez az elérhetővé tett projekten vagy projhekteken keresztül hozzáfér a felhasználó. Ezen túlmenően a legkülönbözőbb szűrésekre nyílik lehetőség ebben a nézetben:
- A bal szélen található barna gomb megnyomásával kiválaszthatóak azok a projektek, projektcsoportok, melyek jegyeit látni szeretnénk.
- Az e mellett található gomb (3) megnyomása további szűrési feltételeket ajáánl fel, úgy mint a saját magunkra osztott jegyekre való szűrés, vagy jegy kora alapján történő szűrés.
- Amennyiben ezek a lehetősgek nem teremtik meg a megfelelő szűrési feltételt, a gombtól jobbra található kereső mező (4) nyújt segítséget. Ide további mezők nevét lehet megadni, majd az adott mező megjelenik választó gombként, így rá lehet szűrni az értékkészlete bizonyos tagjaira. A művelet akárhány alkalommal megismételhető. Amennyiben nem egy mező nevét írjuk be, úgy a rendzser kulcsszóra fog keresni a listáában szereplő jegyek közt.
- Az (5)-ös címke alatti gomb segítségével megadhatjuk, hogy szeretnénk-e látni a zárt jegyeket (amelyek alapértelmezetten nem jelennek meg a listában), illetve hogy az egymás alá rendelt jegyeket egymáshoz csoportosítva jelenítse-e meg a lista.
A (6)-(9) közti gombok segítségével a nézet még inkább testreszabható:
- a (6)-os gombbal engedélyezni lehet az előnézetet. Egy jegy fölé mozgatva a kurzort megjeleníti a jeggyel kapcsolatos fontosabb információkat.
- Jobbra (7) meg lehet adni a képernyőn egyszerre megjelenítendő elemek számát.
- Az ettől jobbra található nyilakkal (8) lehet lapozni (a képernyőre fel nem fért elemeket megjeleníteni.).
- A fogaskerék ikon (9) használatával további mezők (oszlopok) jeleníthetők meg.
A balra mutató kettős nyíllal a képernyő jobb felső részében a Riportok érhetők el.
Riportok

A riport ablakon különböző lehetőségek közül lehet választani a lenti fülekre kattintva. (A különböző fülek nem jelennek meg egyszerre, mint a fenti képen, egyszerre mindig csak egy kiválasztott fül látszik.)
- Az Emberek (People) fülre kattintva a listában szereplő elemek közül ki lehet választani azokat, amik az egyes emberekhez vannak rendelve.
- A Jelentéések (Reports) fülön különböző előre definiált ripotok közül válogathatunk. A riportok a listában megjelenített adatokból épülnek fel, és pivot tábla, valamint diagram formájában jelennek meg MS Excel-ben. A teljes lista szintén exportálható CSV, XLS, vagy HTML formátumban.
Ezeken kívül különböző mutatószámok is megjeleníthetőek, melyek eléréséhez azonban már munkaterület (workspace) létrehozására van szükség.
Munkaterületek
Ha az esetek nézetben összeállítottunk egy olyan listát, személyes nézetet, ami tartalmaz minden szppkséges szűrési feltételt, és amit máskor is meg szeretnénk jeleníteni, akkor egyszerűen elmenthetjük munkaterületként (workspace). Így annyi egyedi nézet hozható létre, amennyire csak szükségünk van (pl. projektenként, státuszonként…stb.). Ugyanakkor egy workspace rengeteg további lehetőséget is kínál. A következő fejezetekben bemutatásra kerül, hogy mik ezek.
Munkaterület létrehozása
Mint fentebb is említésre került, az első lépés a munkaterület létrehozásához a megfelelő szűrési és egyéb beállítások megtétele. Lásd esetek nézet
Amennyiben ez megtörtént, a munkaterület kétféleképpen is létrehozható (lásd a képen alább:
- A jobb felső sarokban található „Hozzád” (Add) gombra kattintva, majd a „Munkaterület”-et (workspace) kiválasztva.
- A bal felső sarokban található üres, szaggatott vonallal jelölt négyzetre kattintva.

Ezek után a következő ablak fog felugrani:

(1): A munkaterület kódja, ez jelenik meg a munkaterületet jelölő négyzeten. Egy maxumum 3-4 karakteres alfanumerikus kód, ami a utal a munkaterület nevére.
(2): Szín kiválasztása. Sok munkateürlet esetén jó azonosító eszköz.
(3): Név megadása.
(4) Project template megadása. Fontos, mivel a munkaterületen használt megnevezések ezen alapulnak.
- Amennyiben bevezetési projekt keretében kerül sor a Gemini használatára, úgy az adott országra vontakozó bevezetési template-et kell használni
- Amennyiben support keretében használt projektre van szükség (tehét nem bevezetés során a tesztelés alatt felmerült hibák javítására használva az eszközt), úgy az adott országhoz tartozó support project template-et kell választani.
Végül kattints a Hozzáadás (Add) gombra a képernyő jobb also sarkában.
Munkaterület módosítása
A munkaterület létrehozás után is bármikor módosítható. Meg lehet változtatni a szűrési feltételeket, a nézet oszlopait, vagy bármilyen korábbi beállítást. Mindezt pontosan úgy kell tenni, mint ahogyan eredetileg is történt az Esetek nézeten. A változtatások ugyanakkor nem kerülnek automatiksan mentésre, ehhez meg kell nyomni a képernyő bal also sarkában található Mentés (Save) gombot. Ellenkező esetben az oldaltól elnavigálva a változtatások elvesznek.

A munkaterület beállításai
Mint az korábban is melítésre került, a munkaterületek számos lehetőséget rejtenek magukban, nem csupán egyedi nézetek mentésére alkalmazhatók. Mindezen további lehetőségek a munkaterület beállításai között érhetők el. A képernyő jobb also sarkában található három ikon. Felülről az első (1) megnyomásával lemoásolhatjuk a munkaterületet. (Hasznos lehet, ha szeretnénk megtartani az eredeti beállításokat és emelett azokból kiindulva módosításokat tenni.) Ez alatt található a (2) törlés gomb. A legalsó (3) gombbal érhetők el a worskpace beállításai. A gomb megnyomását követeőn felugrik egy ablak (4), melyek több fül közül lehet választani. Ezek közül az elsőn (Munkaterület) az alapvető beállítások érhetők el, melyeket a munkaterület létrehozásakor adtunk meg.

Munkaterület beállítása – Riasztások (Alerts)
A következő fül a Riasztások (Alerts). Ezen a képernyőn lehet email értesítőket beállítani mind saját magunk, mind más felhasználók részére. A választó mezők segítségével el lehet dönteni, hogy mikor szeretnénk értesítést kapni.:
(1): Minden alkalommal, mikor egy olyan új elem jön létre a rendszerben, amia szűrési feltételek alapján belekerül a munkaterületbe.
(2): Mikor bármely elem, amely része a munkaterületnek bármilyen tekintetben módosul. (Valaki valamit megváltoztat a jegyen.)
(3): Mikor új hozzászólás érkezik a munkaterület egy eleméhez.
Azt is lehetőség van beállítani, hogy minden módosításról egyesélvel szeretnénk emailt kapni, vagy a módosításokat összevárva, egy emailben szeretnénk látni (4). A rendszer alapértelmezetten összegző emaileket küld.
Ez alatt (5) lehetőség van más felhasználókat, vagy felhasználó csoportokat felírni egy email értesítők fogadására. Felhasználói csoportok esetében természetesen csak azok kapják meg az értesítőt, akiknek joga van az adott projektet vagy projekteket látni. (Például ha az Agent csoportot választjuk ki itt egy olyan munkaterületen, a mi csak az XAPT Teszt Projekt jegyeit tartalmazza, akkor csak azok az Agent csoportba tartozó felhasználók kapnak értesítést, akiknek hozzáférése van az XAPT Teszt Projekthez.) Fontos, hogy csak felhasználók adhatók meg, email cím például nem. Az értesítéséeket mindenki az (1), (2), (3), (4) pontban tett beállítások alapján fogja megkapni.

Hasznos tudni: Mikor valalki létrehoz egy munkaterületet, és email értesítőket állít be hozzá, akkor ő minden esetben meg fogja kapni az értesítéseket. Ugyanakkor lehetséges, hogy azért hoztuk létre a munkaterületet, és állítottuk be a riasztásokat, hogy mások kapjanak értesítőt, nekünk azonban nincs szükségünk rá (pl. mert a jegyek létrehozójaként, vagy felelőseként egyébként is kapunk róluk értesítéseket). Ekkor a személyes beállításoknál (a saját nevünkre kattintva a jobb fölső sarokban), a Riasztások fülre kattintva kikapcsolhatjuk a munkaterület értesítéseket. Ebben az esetben mindeki, akit felírtunk értesítések fogadására meg fogja kapni őket, mi azonban nem. Ugyanígy tehetünk akkor is, ha valaki más felírt bennünket értesítőkre, mi azonban nem szeretnénk megkapni őket.

Munkaterület beállítása – Jelentések (Reports)
Számos előre beállított riport exportálható a Geminiből (ezekről még a Riportok alatt). A munkaterület segítségével előre beállított időpontban lehet meghatározott felhasználóknak vagy felhasználó csoportoknak elküldeni ezeket a riportokat.
- Először azt kell kiválasztani, hogy mely riportokat szeretnénk elküldeni. Bele kell kattintani a mezőbe, majd kiválasztani a kívánt riportokat. (1)
- Ezután meg kell adni az ütemezést. (2)
- Végül (3) meg kell adni, hogy mely felhasználókank, vagy felhasználói csoportoknak kívánjuk elküldeni a riportot.
Riportok fogadásáról az email értesítéseknél bemutatott módon lehet leiratkozni.

Munkaterület beállítása – Módosítások
A Módosítások fülön meg lehet adni, hogy milyen módon tájékoztasson bennünket a Gemini a munkaterületen lévő jegyek változásáról. Fontos, hogy ebben az esetben nem az email értesítésekről van szó, hanem hogy a rendszeren belül milyen módon kerüljün jelölésre a változás. Két lehetőség adódik erre:
- Az első, hogy a változtatott jegyek kerüljenek a háttértől eltérő színnel kiemelésre.
- A jelvények azt a kis számot jelentik, ami a munkaterületet jelölő kis négyzet jobb felső sarkában megjelenik, amennyiben annak elemeiben változtatás történt. A szám megmutatja, hogy hány jegy esetében történt változás.
A lenti kép azt az állapotot mutatja, amikor mindkét lehetőséget kiválasztottuk. Mikor változtattunk egy jegyet, a jelvény megjelent, a jegy pedig sárgás színnel kiemelésre került a listában. Amennyiben a Geminibe belépve ezzel találkozunk, majd a munkaterület beállítás gombjára kattintunk, az imsert ablak rögtön a Módosítások fülre állva fog felugrani. A fül nevel mögött megelenik az összes módosítás darabszáma. A fő terüelten az összes módosított jegy található kilistázva (1). A lenti képen csupán egy jegy került módosításra, ezért csak az látható a listában. A jegy előtt lévő jelölő négyzettel kiválasztható a jegy, utána pedig ki lehet választani, hogy mi történjen vele (több jegy esetén a legfelül lévő jelölő négyzettel az összes egyszerre kiválasztható):
- Ki lehet törölni a kiválasztott jegyeket (2), vagy az összes jegyet (3) a listából. (Nem maga a jegy törlődik, csupán a Módosítások listából tűnik el.) Ekkor eltűnik a kijelölés a jegyről.
- Értesítőt lehet küldeni a módosításokról a kijelölt jegyeken (4).
- Fel lehet iratkozni a jegy követőjének (5). Ekkor minden a jeggyel kapcsolatos további módosításról, a hozzá fűzött hozzászólásokról automatikusan email értesítést kapunk.

Munkaterület beállítása – Mutatószámok
A Mutatószámok fülön adhatjuk meg, hogy milyen mutatószánok jelenjenek meg a gyors nézetben. Egy igen széles körből lehet megjelenítendő adatokat vagy ábrákat választani. Ha ez megtörtént, akkor a bal oldali panel lenyitásakor, a Mutatószámok fület választva megjelennek a kiválasztott adatok.

Munkaterület beállítása – Kezdő nézet
Fontos, hogy ha létrehozunk egy új munkaterületet, akkor automatikusan az válik a kezdőképernyőnkké amikor bejelentkezünk. Amennyiben több munkaterületet is létrehoztunk, úgy az lesz a kezdőképernyünk, amelyik a legelső a listában, tehát amelyik legfelül helyezkedik el a bal oldai sávon. Amennyiben módosítani szeretnénk a munkaterületek sorrendjét, úgy elég ha a bal egérgombot lenyomva le vagy fel mozgatjuk az adott munkaterület ikonját.
Jegyek létrehozása
Új jegy létrehozásához kattintson az „Hozzáad” gombra a képernyő jobb felső sarkában, aztán válassza ki az Esetet.

Miután ezt megtette, egy ablak jelenik meg, amely tartalmaz minden mezőt, amit kötelezező, vagy javasolt kitölteni az új jegyhez. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a képernyő amit lát nem biztos, hogy teljesen azonos azzal, amit az alábbiakban bemutatunk. Ez azért van mert a mezők változhatnak a termék illetve a projekt jellege alapján. Ugyanakkor a leggyakrabban előforduló mezők kerülnek bemutatásra és leírásra az alábbiakaban.
- (1) Projekt: Általában nem lényeges, csak akkor kell kiválasztani, amikor önnek több projektje van amihez szeretne új jegyet rögzíteni.
- (2) Típus: Az eset típusa, amit ön jelenteni szeretene. A mezőt lehet, hogy nem szükséges beállítania, ez a projekttől függ. Amikor a Geminit egy bevezetési projekt alatt használja, akkor „Customer bug” típusú jegyként kell jelentenie az esetet. Amikor a Support csapat számára veszi fel a jegyet, akkor több lehetőség közül is választahat, de valószínűleg az XAPT-os kollégák felveszik ön helyett a legmegfelelőbb értéket.
- (3) Cím: Kötelező mező, adjon egy nevet a jegy számára, ami leírja a tartalmat. Felhívjuk figyelmét, hogy a kötelező mezők félkövér betűtípussal vannak megjelenítve.
- (4) Leírás: A részletes kifejtés helye. Itt tudja leírni az aktuális problémát és kifejteni az eset részleteit. Ügyeljen arra, hogy pontosan fogalmazzon és próbáljon meg minden részletet leírni ami haszos lehet a probléma megoldásához. Mindig próbáljon mindent leírni ami elősegíti hogy a problémát reprodukálni lehessen.
- (5) Prioritás: A feladat prioritása, 1-4 terjedő skálán rangsorolható, ahol a legfontosabb esetet 1-sel, a legkevésbé fontosat 4-sel jelöljük. Rendkivül fontos, hogy ezt a mezőt jól használja. Ne soroljon mindent a magas prioritású esetek közé, mert ez értelmetlenné teszi a rangsorolást. Ha a beállított érték különbözik (pl.: SLA I, SLA II, SLA III), ugyanaz a szabály érvényes: mindig a legkisebb számmal rendelekező (1, SLA I) a legnagyobb prioritású és minél nagyobb a szám a probléma annál kevésbé fontos.
- (6) Komponens: Projektenként változhat. Legtöbb esetben az a modul, amihez az eset kapcsolódik.
- (7) Mellékletek: Használja a mellékletet a további információk nyújtásáhozt és az esetek megértésének elősegítéséhez. (Ezek lehetnek akár képernyőképek, vagy más dokumentációk is.)
- (8) Státusz: Mikor létrehozza a jegyet, meg kell hagynia a mező alapértelmezett állapotát. Ez az a mező, amely megmutatja a jegy állapotát, így mindig követhető, hogy mi történik éppen a jeggyel. Státusz értékek változhatnak a projekt típusától, a terméktől és az országtól függően.
- Felelős: Általában nem kell beállítani ezt a mezőt. Később itt lesz látható, hogy kinek van feladata éppen az adott jeggyel.
- Láthatóság: A láthatóság szabályozásásval be tudja állítani, hogy ki ne láthassa a jegyét. Alapesetben mindenkinek van jogosultásga a projektben, hogy láthassa a jegyet és a legtöbb esetben ezt meg is kell tartani így. Tehát, ha nincsenek különleges követelmények, akkor azt javasoljuk ne változtasson ezen a mezőn. Az is lehetséges, hogy ez a mező egyáltalán nem látható a képernyőn, mert a projekt úgy van beállítva, hogy mindenki láthasson mindent a könnyebb átláthatóság érdekében.
- Érintett verzió: Szoftver verzióamelyeben a probléma felmerült.
- Súlyosság: A probléma nehézsége, amit meg kell oldani.

Jegyek megtekintése és szerkesztése
Jegyek megtalálása
Ez a rész arról szól, hogy nézhet bele a jegyekbe és hogyan módosíthatja azokat. Valószínűleg nem csak jegyek létrehozására, hanem azok nyomonmkvöetésére is szüksége lesz. Ha érdeklődik egy jegy iránt, akkor lehetősége van többféle módon is megtalálni azt. Ki tudja választani a projektet, amivel a jegy kapcsolatos és rá tud keresni a megjelenő esetek nézetben. Ahogy bemutattuk az esetek nézetnél szintén lehetőséges szűrni, hogy szűkítse a megjelenő listát. Szintén elkezdheti keresni az esetet a munkaterületen. Miután megtalálta a jegyet, amit keresett, egyszerűen kattintson az azonosítójára, ami az adatlapon jelenik meg. Ha ismeri a jegye számát, akkor egyszerűen kattintson a nagyító ikonra a jobb felső sarokban, gépelje be a számot és nyomjon Entert. Az eset adatlap meg fog jelenni. Az azonosító számok egyediek, nem jelennnek meg más projektekben, így elég ha beírja magát a számot.

A jegy megtekintés nézete
Az alábbi képen egy példát láthat az eset nézet képernyőre. A projekt típusától és az országtól függően a képernyő eltérhet. A következőkben a leggyakoribb funkciók és mezők kerülnek bemutatásra.
- (1) Az eset azonosító száma és neve
- (2) A projekt, amelyhez a jegy tartozik.
- (3) Alapvető információ a létrehozásról és az utolsó módosításról.
- (4) Folyamat információk: % készültség, becsült erőforrás igény, a jegyen eltöltött idő, hátrelévő idő.
- (5) A jegy részletes leírása.
- (6) Típus: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (7) Státusz: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (8) Felbontás: Megmutatja, hogy a jegy megoldódott-e már vagy sem.
- (9) Prioritás: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (10) Súlyosság: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (11) Komponens: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (12) Érintett verzió: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (13) Erőforrások: Új jegy létrehozásánál mutattuk be.
- (14) Hozzászólás fül: Ha kiválasztja a hozzászólás fület és rákkattint a „Hozzáadás” gombra, akkor új hozzászólást tud hozzáadni. Ha ez a beállítás elérhető, akkor a szövegszerkeztő mező alatt be tudja állítani a hozzászolások láthatóságát (ki láthatja az adott hozzászólásokat).
- (15) A követő fül megmutatja, hogy ki az, aki követi az adott jegyet és hozzá tud adni más felhasználókat, mint követőket. Ez azt jelenti, hogy ezentúl a követő személy, mindig értesítés fog kapni a jeggyel történő összes változásról. Hozzá tud adni más felhasználükat is, mint követők, de csak azokat, akiknek belépési joguk van az adott prjekthez.
- (16) Előzmények fül alatt láthatja mindazt a változást, ami az adott jegy létrehozása óta megtörtént.
- (17) Az ikonra kattintva, a Szerkeztés képernyő jelenik meg (lásd később).
- (18) Ez lehetővé teszi a jegy leírásának szerkeztését (ha rendelkezik a szükséges hozzáféréssel).
- (19) Az ikonra kattintva hozzáadhat mellékleteket a jegyhez. Ezek a mellékleteket magához a jegyhez fogja hozzáadni (nem a hozzászólásokhoz).
- (20) Ezt az opcíót választva állíthatja be, a jegy követését, vagy nem követését (ahogy látaható a (15) pontban).

Szerkeztés nézet
A Gemini lehetővé teszi a gyors szerkeztést, tehát minden megjelíntett mező szerkezthető egy rákatintással (ha rendelekezik a szükséges hozzáféréssel). Ugyanakkor nem minden szerkezthető mező jelenik meg feltétlenül a képernyőn. A Szerkeztés képernyőre továbbmenve (a (17) pont alatt látható a fenti képen) eléri az összes szerkezthető mezőt. Állítsa be a kívánt értékeket itt és aztán kattintson a Mentés gombra.
