FAQ: OneCOSMO CRM – Customer Service bevezetés
2020. október 19-től cégünk új jegykezelő (ticketing) rendszerre tér át, és a jelenleg használt Gemini rendszer kivezetésre kerül. Ezen az oldalon összegyűjtöttük az átállással kapcsolatos legfontosabb kérdéseket.
Általános kérdések
Miért van szükség a Gemini cseréjére?
2019. szeptembere óta a német COSMO CONSULT Csoport részei vagyunk, ami sok szempontból számos változást hozott cégünk életében. Ennek a következő állomásaként a magyarországi COSMO iroda is használatba veszi a COSMO Csoport központi hibajegykezelő rendszerét, a OneCOSMO CRM – Customer Service-et és ezzel párhuzamosan a ma használt Gemini rendszert kivezeti.
Az új, Microsoft Dynamics CRM alapú megoldással modernebb, a felhasználók számára könnyebben és gyorsabban használható rendszert fogunk tudni ügyfeleink szolgálatába állítani. Az új rendszer előnyei nem csak a bejelentési felületben lesznek szemmel láthatók, hanem új funkciók és folyamatok is segítik majd a közös kommunikációt.
Dokumentáció
A rendszer dokumentációja magyar és angol nyelven az alábbi linkekről tölthető le:
Meglévő hibajegyek
Az összes korábbi nyitott és zárt státuszú hibajegyet hogyan fogom elérni a jövőben?
Minden nyitott és 2018. január 1-je után felvett lezárt státuszú hibajegy migrálásra kerül az új rendszerbe.
Elérhetőek maradnak a 2018. január 1-je előtti ticketek?
A COSMO CONSULT számára igen, azonban ezt az ügyfeleink nem fogják automatikusan elérni. Természetesen, amennyiben egy ilyen régebbi ticket-re szükség lesz a jövőben, azt meg fogjuk tudni osztani ügyfeleinkkel.
Határidők, belépés
Meddig lesz elérhető még a Gemini?
A Gemini október 15-én, csütörtökön 18:00-ig lesz elérhető, ezért október 16-án, pénteken már csak telefonon vagy e-mailben tudnak a konzulens kollégákkal a hibajegyekről egyeztetni.
Mikor lesz elérhető az új, éles rendszer?
Az átállás tervezett időpontja október 19., hétfő, 9:00.
A korábbi geminifelhasználók mindegyike fog kapni meghívót?
Igen! Ha mégsem jutna el önhöz a meghívó, akkor kérjük, ellenőrizze a spam mappáját vagy jelezze nekünk!
A bejelentkezési adatok mikor és milyen módon kerülnek megosztásra?
A bejelentkezési adatok Október 16-án, pénteken kerülnek kiküldésre e-mailben. Kérjük, hogy a rendszert csak az indulás után (hétfő 9:00) kezdjék használatba venni az addig történő migrációs tevékenységek miatt.
Milyen azonosítási rendszerrel lehet belépni a rendszerbe?
A rendszer a Microsoft alapú azonosítást (autentikációt) használ, ennek megfelelően a felhasználó név és jelszó kezelés Microsoft alapon történik (Microsoft 365, Office 365, Live ID).
Oktatás, átállás támogatás
Hol érhető el dokumentáció az új rendszerről?
Az október 12-i héten meg fogjuk osztani ügyfeleinkkel a kézikönyveket magyar és angol nyelven.
Lesz oktatás a rendszerről?
Igen! Két webinart is szerveztünk, annak érdekében, hogy ügyfeleink megismerjék a rendszert:
- Október 14-én 13:00 – 14:00 magyar nyelvű webinaron mutattuk be a rendszert. A webinarról készült felvételt az alábbi linken éri el: https://youtu.be/LIEoKWc_a1s
- Október 15-én angol nyelvű webinaron mutattuk be a rendszert. A webinarról készült felvételt az alábbi linken éri el:
https://youtu.be/4sr39PCL0yU
Technikai kérdések
Lehetséges értesítést kapni több e-mail címre?
Egy jegyről két felhasználó kaphat értesítést. Jelenleg vizsgáljuk, hogy kaphat több felhasználó is.
Az új ticketing rendszerbe a leírásnál lehet majd képet beszúrni?
Képet csatolással lehet megosztani velünk az új rendszerben.
Van lehetőség az esetlegesen e-mailben érkezett válasz esetén e-mailben válaszolni? Ez a rendszerben utólag látszani fog?
Igen, erre van lehetőség! A jegyhez kapcsolódó részünkről kiküldött e-mail és az Önök válaszai láthatóak az idővonalon.
Teljesítési igazolásként kinyomtattuk eddig a hibajegyeket. Ez most is lehetséges lesz?
Igen! Íme egy példa: Customer-Self-Service
A “kérelem” típus mit takar pontosan?
A “kérelem” a “Cchange Request” megfelelője lesz az új rendszerben.
A hibajegyeket lehet össze-linkelni – egymásra hivatkozni?
A jegyeket csak a COSMO munkatársai tudják a rendszeren belül összelinkelni. Ez a portálon nem látszik.
Kérdezzen tőlünk!
Maradt megválaszolatlan kérdése? Tegye fel itt! A kérdéseket csoportosítjuk, és amint tudjuk visszavezetjük a FAQ felületére. A kérdése után néhány nappal látogass meg ismét ezt az oldalt.