FAQ: OneCOSMO CRM – Customer Service bevezetés

2020. október 19-től cégünk új jegykezelő (ticketing) rendszerre tér át, és a jelenleg használt Gemini rendszer kivezetésre kerül. Ezen az oldalon összegyűjtöttük az átállással kapcsolatos legfontosabb kérdéseket.

Általános kérdések

Miért van szükség a Gemini cseréjére?

2019. szeptembere óta a német COSMO CONSULT Csoport részei vagyunk, ami sok szempontból számos változást hozott cégünk életében. Ennek a következő állomásaként a magyarországi COSMO iroda is használatba veszi a COSMO Csoport központi hibajegykezelő rendszerét, a OneCOSMO CRM – Customer Service-et és ezzel párhuzamosan a ma használt Gemini rendszert kivezeti.

Az új, Microsoft Dynamics CRM alapú megoldással modernebb, a felhasználók számára könnyebben és gyorsabban használható rendszert fogunk tudni ügyfeleink szolgálatába állítani. Az új rendszer előnyei nem csak a bejelentési felületben lesznek szemmel láthatók, hanem új funkciók és folyamatok is segítik majd a közös kommunikációt.

Dokumentáció

A rendszer dokumentációja magyar és angol nyelven az alábbi linkekről tölthető le:

Meglévő hibajegyek

Az összes korábbi nyitott és zárt státuszú hibajegyet hogyan fogom elérni a jövőben?

Minden nyitott és 2018. január 1-je után felvett lezárt státuszú hibajegy migrálásra kerül az új rendszerbe.

Elérhetőek maradnak a 2018. január 1-je előtti ticketek?

A COSMO CONSULT számára igen, azonban ezt az ügyfeleink nem fogják automatikusan elérni. Természetesen, amennyiben egy ilyen régebbi ticket-re szükség lesz a jövőben, azt meg fogjuk tudni osztani ügyfeleinkkel.

Határidők, belépés

Meddig lesz elérhető még a Gemini?

A Gemini október 15-én, csütörtökön 18:00-ig lesz elérhető, ezért október 16-án, pénteken már csak telefonon vagy e-mailben tudnak a konzulens kollégákkal a hibajegyekről egyeztetni.

Mikor lesz elérhető az új, éles rendszer?

Az átállás tervezett időpontja október 19., hétfő, 9:00.

A korábbi geminifelhasználók mindegyike fog kapni meghívót?

Igen! Ha mégsem jutna el önhöz a meghívó, akkor kérjük, ellenőrizze a spam mappáját vagy jelezze nekünk!

A bejelentkezési adatok mikor és milyen módon kerülnek megosztásra?

A bejelentkezési adatok Október 16-án, pénteken kerülnek kiküldésre e-mailben. Kérjük, hogy a rendszert csak az indulás után (hétfő 9:00) kezdjék használatba venni az addig történő migrációs tevékenységek miatt.

Milyen azonosítási rendszerrel lehet belépni a rendszerbe?

A rendszer a Microsoft alapú azonosítást (autentikációt) használ, ennek megfelelően a felhasználó név és jelszó kezelés Microsoft alapon történik (Microsoft 365, Office 365, Live ID).

Oktatás, átállás támogatás

Hol érhető el dokumentáció az új rendszerről?

Az október 12-i héten meg fogjuk osztani ügyfeleinkkel a kézikönyveket magyar és angol nyelven.

Lesz oktatás a rendszerről?

Igen! Két webinart is szerveztünk, annak érdekében, hogy ügyfeleink megismerjék a rendszert:

  • Október 14-én 13:00 – 14:00 magyar nyelvű webinaron mutattuk be a rendszert. A webinarról készült felvételt az alábbi linken éri el: https://youtu.be/LIEoKWc_a1s
  • Október 15-én angol nyelvű webinaron mutattuk be a rendszert. A webinarról készült felvételt az alábbi linken éri el:
    https://youtu.be/4sr39PCL0yU

Technikai kérdések

Lehetséges értesítést kapni több e-mail címre?

Egy jegyről két felhasználó kaphat értesítést. Jelenleg vizsgáljuk, hogy kaphat több felhasználó is.

Az új ticketing rendszerbe a leírásnál lehet majd képet beszúrni?

Képet csatolással lehet megosztani velünk az új rendszerben.

Van lehetőség az esetlegesen e-mailben érkezett válasz esetén e-mailben válaszolni? Ez a rendszerben utólag látszani fog?

Igen, erre van lehetőség! A jegyhez kapcsolódó részünkről kiküldött e-mail és az Önök válaszai láthatóak az idővonalon.

Teljesítési igazolásként kinyomtattuk eddig a hibajegyeket. Ez most is lehetséges lesz?

Igen! Íme egy példa: Customer-Self-Service

A “kérelem” típus mit takar pontosan?

A “kérelem” a “Cchange Request” megfelelője lesz az új rendszerben.

A hibajegyeket lehet össze-linkelni – egymásra hivatkozni?

A jegyeket csak a COSMO munkatársai tudják a rendszeren belül összelinkelni. Ez a portálon nem látszik.

Kérdezzen tőlünk!

Maradt megválaszolatlan kérdése? Tegye fel itt! A kérdéseket csoportosítjuk, és amint tudjuk visszavezetjük a FAQ felületére. A kérdése után néhány nappal látogass meg ismét ezt az oldalt.