Idöpont2021. március 23. 13:00 - 14:00HelyszínOnline webinar GoToWebinar alkalmazáson keresztül
RészvételIngyenes

Az esemény véget ért

A résztvevőknek köszönjük a résztvételt. Nézze meg eseményen készült képeket, videókat, és tekintse meg az előadás prezentációját.

Ugrás az esemény médiatárhoz

Webinár: Pörgesse fel értékesítését ügyfélportálon keresztül

Nyisson új fejezetet az ügyfeleivel történő kommunikációban és értékesítsen többet!

A COVID-19 2020-ban a vállalatok számára sok olyan új helyzetet eredményezett, amire rugalmas és gyors válaszokra volt szükség. Az ügyfelekkel történő kommunikáció is megváltozott, csökkent a személyes interakciók száma, és felértékelődtek az online üzletkötéseket lehetővé tevő platformok.

A március 23-ai webinárunkon bemutatunk egy Microsoft technológián alapuló portálmegoldást, amivel cége többet tud kihozni meglévő ügyfélbázisából és növelni tudja értékesítési kapacitásait.

  • Szeretné, ha ügyfelei a nap 24 órájában bármikor leadhatnák rendeléseiket?
  • Szeretné, ha ügyfelei többször visszatérnének Önhöz vásárolni?
  • Szeretné, ha egy profi felületet tudna biztosítani számukra, ahol mindent elintézhetnek?
  • Szeretné, ha úgy indulna a napja, hogy átnézi az este/éjszaka során beérkezett megrendeléseket vagy ajánlatkéréseket?
  • Szeretné értékesítési folyamatait automatizálni és nyomonkövetni?

Ha a válasza igen, regisztráljon ingyenes webinárunkra, ahol választ fog kapni a fenti kérdésekre, hogy másnap már konkrét megoldási javaslatokkal folytathassa értékesítési stratégiáját.

Miért fontos egy jó ügyfélportál?

Mert ügyfelei számára egy kényelmes és felhasználóbarát megoldást biztosíthat, amely a nap 24 órájában segíti őket abban, hogy:

  • Leadják ajánlatkéréseiket vagy rendeléseiket,
  • Plusz szolgáltatásokat igényeljenek,
  • Kezelhessék szerződéseiket (aláírás, hiánypótlás stb.)
  • Megtekinthessék számláikat,
  • vagy akár szervíz-hibajegyeket adjanak le!

Egységes struktúrában kezelt ügyféladatok előnyei

Abból, hogy cége nem e-mailekben, személyesen vagy telefonon egyeztet ügyfeleivel, hanem egy portál-megoldáson keresztül rengeteg előnye van! Pl. csökken a hibázás lehetősége és felgyorsul az ügyfélkiszolgálás, mert a rendszer minden adatot nyilvántart! Olyan riportok készíthetők, amelyekkel sokkal tisztább képet kaphat ügyfelei viselkedéséről, motivációiról és reagálhat is ezekre!

Élő ügyfélbemutató a Humvo Zrt-től!

Ügyfelünk Dombovári László (Humvo Zrt.) élőben fogja megosztani Önnel a tapasztalatait az Ügyfélportál megoldásunkkal kapcsolatban, és ötleteket ad a fent felsorolt problémák megoldására. Amennyiben regisztrál, kérdéseit élőben teheti fel ügyfelünk és a szakértőink számára!

 

Kiknek szól a webinar?

Minden B2B területen működő cégnek, akik:

  • Szeretnék növelni a meglévő ügyfeleikből származó bevételeiket,
  • Szeretnék biztonságos módon, értékes és hasznos információkkal ellátni ügyfeleiket,
  • Szeretnék a papír alapú megrendeléseiket és ajánlataikat digitális úton menedzselni,
  • Szeretnék a munkatársaik adminisztrációs terheit csökkenteni,
  • Szeretnék növelni az ügyfeleik elégedettségét és elköteleződését.

Hiszünk benne, hogy a megoldással cége jelentősen csökkentheti papír alapú folyamatait és növelheti meglévő ügyfeleiből származó bevételeit!

A webinár programja

2021. március 23.

  • 13:00 - 13:10
    COSMO CONSULT bemutatkozás, a webinar menetének bemutatása
    Németh Tamás
    Head of Sales
  • 13:10 - 13:25
    Élő bemutató a portálmegoldásunkról
    Példákon keresztül élőben mutatjuk be, hogy milyen funkciók érhetők el a rendszerben.
    Gyülvészi Máté
    vezető tanácsadó
  • 13:25 - 13:45
    Ügyfélbemutató
    Ügyfelünk konkrét példákon keresztül élőben fogja megosztani tapasztalatait a rendszerről.
    Dombovári László
    IT Manager, HUMVO Zrt.
  • 13:45 - 13:55
    Kérdések és válaszok
    A webinar alatt Ön folyamatosan kérdezhet a webinar Questions felületén. Tanácsadóink a webinar végén fogják megválaszolni a kérdéseket.
    Dombovári László és Gyülvészi Máté

Előadóink

Az Előadókról

  • "2020 oktoberében vezettük be a megoldást, és eddig nagyon jó tapasztalataink vannak. Tudtuk, hogy idén meg fog többszöröződni az ügyfeleink aktivitása, és azt látom, hogy ezt felkészülten fogjuk tudni kezelni. Mi minden szerződéskötést és az ehhez tartozó adminisztrációt a portálon keresztül menedzselünk, és létszükséglet számunkra, hogy ez egy egységes struktúrában történjen és minden visszakereshető legyen a jövőben. Nagyon nagy belső erőforrásokat szabadított fel a rendszer házon belül, és ezzel egyidőben sokkal profibb is lett az ügyfélkiszolgálásunk!"
    Dombovári LászlóIT Manager, HUMVO Zrt.
  • "Minden B2B cég számára óriási lehetőségeket tartogat, ha egy jól felépített, modern eszközt nyit meg az ügyfelei számára. Ha az ügyfél azt látja, hogy bármikor gyorsan és egyszerűen tud kapcsolatba lépni a beszállítójával és még a számára fontos ügyeket is el tudja intézni, akkor az önmagában egy olyan siker, ami új eladásokban fog realizálódni. A webináron megmutatom, hogy mi a titka egy jó ügyfélportálnak, és hogyan válhat az egyik legjobb ügyfélmegtartó és értékesítésnövelő eszközzé."
    Gyülvészi Mátévezető tanácsadó

Regisztráció

A webinar március 23-án, kedden 13:00 órakor kerül megrendezésre. Az esemény megtartásához a GoToWebinar alkalmazást fogjuk használni. A regisztrációhoz kattintson a lenti gombra, amely átvezeti Önt a GoToWebinar jelentkezési felületére. Az adatait kérjük, hogy majd ott adja meg. Várjuk szeretettel!

A GoToWebinar a visszaigazoló e-maileket angol nyelven fogja kiküldeni, de a webinar végig magyar nyelvű lesz!

Idöpont2021. március 23. 13:00 - 14:00HelyszínOnline webinar GoToWebinar alkalmazáson keresztül
RészvételIngyenes

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések