RészvételIngyenes
Az esemény véget ért
A résztvevőknek köszönjük a résztvételt. Nézze meg eseményen készült képeket, videókat, és tekintse meg az előadás prezentációját.
Ugrás az esemény médiatárhozWebinár: Egyedi gyártó cégekre szabott vállalatirányítás
Előzze meg versenytársait a digitális átállásban! Megéri!
A webinaron bemutatunk egy olyan vállalatirányítási rendszert, ami kifejezetten egyedi gyártással foglalkozó cégeknek készült! A rendszer hatékonyan ad digitális válaszokat az iparág kihívásaira legyen szó CAD integrációról, verziókezelésről vagy változásmenedzsmentről.
Ön is szeretné, ha ügyfeleinek gyorsabban tudná legyártani a termékeit? Ha már elsőre a jó terméket gyártaná le? Ha a gyártórészlege mindig a megfelelő darabjegyzéket használná? Ha a mérnököktől gyorsabban kerülnének a tervek a gyártósorra? Ha időben megérkezne minden alkatrész a gyártáshoz? A webináron megmutatjuk, hogy mindez lehetséges!
Webinar-sorozatunk első állomásán az alábbi témákat fogjuk bemutatni:
A CAD és ERP rendszerek összekapcsolásának előnyei
A két rendszer összekötése jelentősen megkönnyíti a tervezési és gyártási részlegek közötti információáramlást, csökkenti a hibázás kockázatát, és felgyorsítja a részlegek munkáját. A webinaron bemutatjuk, hogyan hoz kézzelfogható változást a cég működésében CAD és az ERP rendszerek integrációja. Pl. a rendszer által biztosított részlegek közötti információ áramlás pontosabb elő- és utókalkulációt tesz lehetővé.
Verziókezelés - egységes darabjegyzék-kezelés minden részlegnél
A webinaron bemutatjuk, hogy válik elérhetővé a teljes szervezetben a mérnökök által elkészített legújabb darabjegyzék verziók. A BOM-ok nyilvántartásában pontosan látható, hogy ki és mikor változtatott, engedélyezett-e a BOM és hogy meddig érvényes. A termék előállítása után is visszakövethető, hogy melyik BOM alapján lett legyártva, ki csinálta, ki hagyta jóvá.
Változásmenedzsment - hogyan lehet jól csinálni?
A webinaron bemutatjuk, hogy a rendszer verziókezelés funkciója hogyan kezeli a terv-dokumentumváltoztatásokat. Valamint szó lesz még a változtatási értesítésekről és igényekről, ezek dokumentálásáról és utókövetéséről is!
Kiknek szól a webinar?
Egyedi gyártóknak, rendelésre gyártóknak, szerszámkészítőknek! Azoknak, akik szeretnék:
- gyorsítani a kommunikációt a részlegek között,
- ügyfeleiket gyorsabban kiszolgálni új termékeikkel,
- ha minden részleg az éppen aktuális darabjegyzékkel dolgozna,
- visszakövethetővé tenni a darabjegyzék módosításokat.
Hiszünk benne, hogy a megoldással cége pontosabban tudja meghatározni termékei árait, gyorsabban tudja kiszolgálni ügyfeleit, részletesebben dokumentálhat és reagálhat a piaci változásokra.
A webinár programja
2020. november 25.
- 13:00 - 13:05COSMO CONSULT bemutatkozás, a webinar menetének bemutatásaNémeth TamásHead of Sales
- 13:05 - 13:15Vállalatirányítás egyedi gyártóknak, rövid áttekintés a teljes megoldásrólNémeth TamásHead of Sales
- 13:20 - 13:35CAD és ERP rendszerek integrációjának előnyeiJelfy DóraVezető Tanácsadó
- 13:35 - 13:50Változáskövetés és verziókezelésJelfy DóraVezető Tanácsadó
- 13:50 - 14:00Kérdések és válaszok
A webinar alatt Ön folyamatosan kérdezhet a webinar Questions felületén. Tanácsadóink a webinar végén fogják megválaszolni a kérdéseket.Jelfy Dóra és Németh Tamás
Előadóink
Az Előadókról
- Tapasztalataim alapján a vevői rendelés alapú terméktervezést végző vállalatoknak sokkal komplexebb kihívásokkal kell szembenézniük, mint a tömeggyártást végző társaiknak. A kihívást többek között a szigetrendszerekből adódó, tervezői - gyártói- és értékesítési részlegek közötti akadozó információáramlás, a hosszú beszerzési idővel rendelkező alkatrészeknek időben a gyártószalaghoz juttatása és az egyedi termékek pontos elő- és utókalkulációja jelenti"
Jelfy DóraVezető Tanácsadó - "Nagyon sok egyedi gyártással foglalkozó céggel beszélgettünk idén, és jó látni ebben a klasszikus iparágban, hogy milyen nyitottság van a digitális megoldások felé. Szerintem a gyártó vállalatok nagy része mára belátta, hogy versenyelőnyhöz juthat, aki hamarabb esik át a digitális eszközök használatában. Mi pont ezen a területen tudunk segíteni!"
Németh TamásHead of Sales
Regisztráció
A webinar november 25-én, szerdán 13:00 órakor kerül megrendezésre. Az esemény megtartásához a GoToWebinar alkalmazást fogjuk használni. A regisztrációhoz kattintson a lenti gombra, amely átvezeti Önt a GoToWebinar jelentkezési felületére. Az adatait kérjük, hogy majd ott adja meg. Várjuk szeretettel!
A GoToWebinar a visszaigazoló e-maileket angol nyelven fogja kiküldeni, de a webinar végig magyar nyelvű lesz!
RészvételIngyenes
Esemény médiatár
Prezentációk
Megosztás
Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!
Megosztom Megosztom Elküldöm emailben