Idöpont2020. november 4. 13:00 - 14:00HelyszínOnline webinar GoToWebinar alkalmazáson keresztül
RészvételIngyenes

Az esemény véget ért

A résztvevőknek köszönjük a résztvételt. Nézze meg eseményen készült képeket, videókat, és tekintse meg az előadás prezentációját.

Webinar: A mérnöki munka és a gyártás összehangolása

Egyedi gyártóknak: CAD integráció, verziókezelés és változásmenedzsment

Ön is szeretné, ha ügyfeleinek gyorsabban tudná legyártani a termékeit? Ha a gyártórészlege mindig a megfelelő darabjegyzéket használná? Ha a mérnököktől gyorsabban kerülnének a tervek a gyártósorra? Ha időben megérkezne minden alkatrész a gyártáshoz? A webináron megmutatjuk, hogy mindez lehetséges!

Téma #1: Miért fontos a CAD és a vállalatirányítási rendszerek (ERP) összekapcsolása?

Mert a két rendszer összekötése jelentősen megkönnyíti a tervezési és gyártási részlegek közötti információáramlást, csökkenti a hibázás kockázatát, és felgyorsítja a részlegek munkáját. A webinaron bemutatjuk, hogyan hoz kézzelfogható változást a cég működésében CAD és az ERP rendszerek integrációja. Megmutatjuk, hogy az egész cégen egységesen alkalmazott verziókezelés milyen előnyökkel jár, és hogyan valósítható meg a legegyszerűbben.

Téma #2: Miért fontos a megfelelő verziókezelés a gyártásban?

Egyedi gyártásban minden megrendelés és minden termék más és más, a vevők gyakran változtatják a megrendelési igényeiket, akár az aktuális projektre vonatkozóan is! A termékek, és az árazás kiszámítása, illetve a gyártási folyamatok állandóan változnak, ami egy nagyon komplex és szerteágazó folyamathoz vezet.

A webinaron bemutatjuk, hogy válik elérhetővé a teljes szervezetben a mérnökök által elkészített legújabb verziók, amelyek az intelligens integrációnak köszönhetően automatikusan alakítják az ERP rendszer folyamatait (pl. beszerzés).

Téma #3: Miért fontos a megfelelő változásmenedzsment a gyártásban?

A webinaron bemutatjuk, hogy a rendszer verziókezelés funkciója hogyan kezeli a terv-dokumentumváltoztatásokat. A darabjegyzék-nyilvántartásában pontosan látható, hogy ki és mikor változtatott a rajta, engedélyezett-e a jegyzék és hogy meddig érvényes. A termék előállítása után is visszakövethető, hogy melyik darabjegyzék alapján lett legyártva, ki csinálta, ki hagyta jóvá. Szó lesz még a változtatási értesítésekről és igényekről, ezek dokumentálásáról és utókövetéséről is!

Kiknek szól a webinar?

Egyedi gyártóknak vagy rendelésre gyártóknak! Azoknak, akik szeretnék:

  • gyorsítani a kommunikációt a részlegek között,
  • ügyfeleiket gyorsabban kiszolgálni új termékeikkel,
  • ha minden részleg az éppen aktuális darabjegyzékkel dolgozna,
  • visszakövethetővé tenni a darabjegyzék módosításokat.

A webinár programja

2020. november 4.

  • 13:00 - 13:05
    COSMO CONSULT bemutatkozás, a webinar menetének bemutatása
    Németh Tamás
    Head of Sales
  • 13:05 - 13:15
    Vállalatirányítás egyedi gyártóknak, rövid áttekintés a teljes megoldásról
    Németh Tamás
    Head of Sales
  • 13:20 - 13:35
    CAD és ERP rendszerek integrációjának előnyei
    Jelfy Dóra
    Vezető Tanácsadó
  • 13:35 - 13:50
    Változáskövetés és verziókezelés
    Jelfy Dóra
    Vezető Tanácsadó
  • 13:50 - 14:00
    Kérdések és válaszok

    A webinar alatt Ön folyamatosan kérdezhet a webinar Questions felületén. Tanácsadóink a webinar végén fogják megválaszolni a kérdéseket.
    Jelfy Dóra és Németh Tamás

Előadóink

Az Előadókról

  • Tapasztalataim alapján a vevői rendelés alapú terméktervezést végző vállalatoknak sokkal komplexebb kihívásokkal kell szembenézniük, mint a tömeggyártást végző társaiknak. A kihívást többek között a szigetrendszerekből adódó, tervezői - gyártói- és értékesítési részlegek közötti akadozó információáramlás, a hosszú beszerzési idővel rendelkező alkatrészeknek időben a gyártószalaghoz juttatása és az egyedi termékek pontos elő- és utókalkulációja jelenti"
    Jelfy DóraVezető Tanácsadó
  • "Nagyon sok egyedi gyártással foglalkozó céggel beszélgettünk idén, és jó látni ebben a klasszikus iparágban, hogy milyen nyitottság van a digitális megoldások felé. Szerintem a gyártó vállalatok nagy része mára belátta, hogy versenyelőnyhöz juthat, aki hamarabb esik át a digitális eszközök használatában. Mi pont ezen a területen tudunk segíteni!"
    Németh TamásHead of Sales

Regisztráció

A webinar november 4-én, szerdán 13:00 órakor kerül megrendezésre. Az esemény megtartásához a GoToWebinar alkalmazást fogjuk használni. A regisztrációhoz kattintson a lenti gombra, amely átvezeti Önt a GoToWebinar jelentkezési felületére. Az adatait kérjük, hogy majd ott adja meg. Várjuk szeretettel!

A GoToWebinar a visszaigazoló e-maileket angol nyelven fogja kiküldeni, de a webinar végig magyar nyelvű lesz!

Idöpont2020. november 4. 13:00 - 14:00HelyszínOnline webinar GoToWebinar alkalmazáson keresztül
RészvételIngyenes

Megosztás

Ossza meg az oldalt, az alábbi csatornákon keresztül!

Megosztom Elküldöm emailben

Visszajelzések